امام جمعه رشت:

14 خرداد نشانگر اقتدار نظام بوده است

امام جمعه رشت گفت: 14 خرداد از سویی با رحلت بنیانگذار انقلاب ، یادآور بزرگترین غم امت اسلام و از سویی دیگر با انتخاب خلف صالح خمینی کبیر رهبر معظم انقلاب ، نشانگر ابهت و اقتدار نظام بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله قربانی امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلای امام خمینی گفت: مقام معظم رهبری در شرایطی هدایت کشتی طوفان زده انقلاب را برعهده گرفت که افراد بسیاری در داخل و خارج کشور برای دامن زدن به اختلافات گسترده به انتظار نشسته بودند.

وی افزود: در واقعه ی اسفناک 15 خرداد ، بیش از 15 هزار نفر کشته، مجروح و یا زندانی شدند.

نماینده ی ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: برگزاری انتخابات درست ، سالم و پرشور ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نعمتی الهی است.

آیت الله قربانی تصریح کرد: مردم ولایتمدار باز هم با نقش پررنگ خود از برخی سیاسی بازی ها و مناقشه های سیاسی جلوگیری کردند.

وی گفت: به خاطر نظام ، مردم و انقلاب اسلامی برخی افراد باید از تخریب یکدیگر دوری کرده و به جای زیرسوال بردن ارزشها ، برای توسعه و پیشرفت کشور به انتقاد سازنده و تاثیرگذار روی آورند.

امام جمعه رشت خاطر نشان کرد: رییس جمهور و اعضای کابینه دولت نیز با‌ آرامش و به دور از دغدغه های حاشیه ای برای حل مشکلات مردم و رفع گرفتاری های داخلی و خارجی گام های مهم تر و موثرتری بردارند.

 
انتهای پیام/اص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.