کرمانشاه؛

در تمامي 14 شهرستان استان راي اول مردم به دكتر روحاني اختصاص دارد

استاندار كرمانشاه گفت: مردم اهل سنت و اهل حق با راي بالاي خود خواستار استمرار دولت دكتر روحاني شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛اسداله رازاني افزود: در استان كرمانشاه 25 درصد از جمعيت مردم اهل سنت و 12 درصد آن اهل حق است و راي مردم اهل سنت و اهل حق بسيار ارزشمند و تاثيرگذاري بيشتري در ابعاد مختلف دارد.

وي با اشاره به راي قاطع و بالاي مردم اهل سنت و اهل حق به دكتر روحاني اظهار داشت: به لحاظ تبليغات شديد افراد ضد انقلاب در جامعه اهل سنت و اهل حق براي شركت نكردن در انتخابات اما خوشبختانه مردم شريف اهل سنت و اهل حق همچون گذشته ارزشي براي افراد ضد انقلاب قائل نشدند و در انتخابات حضوري باشكوه داشتند و  با راي قاطع خود به دكتر روحاني خواستار استمرار كاري و مديريتي اين دولت شدند.

استاندار كرمانشاه بيان داشت: بالاترين رتبه ها در راي به دكتر روحاني در استان كرمانشاه با 88 و 84 درصد به ترتيب به شهرستان هاي دالاهو و پاوه اختصاص دارد و همچنين رتبه هاي بعدي به شهرستان هاي روانسر و جوانرود اختصاص دارد كه اين راي خيلي مهم است و جاي سپاسگزاري از چنين مردمي دارد.

وي تصريح كرد: در تمامي 14 شهرستان استان راي اول مردم به دكتر روحاني اختصاص دارد و در مجموع بيش از 68 در استان به دكتر روحاني راي داده اند.

رازاني خواستار اهتمام و جديت بيشتر مديران استان براي خدمتگزاري بيشتر به مردم استان شد و گفت: وقتي در استان چنين مردمي با راي بالاي خود به استمرار دولت دكتر روحاني راي داده اند لذا مديران وظيفه دارند كه نهايت تلاش و كوشش خود را براي حل مشكلات مردم بكار گيرند و در اين زمينه هيچ گونه كوتاهي نداشته باشند.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.