روحانی جوانی که یک تنه یک مسجد را احیا کرد

قسمتی دیگر از مستند «سفیران هدایت» شنبه 13 خرداد از شبکه افق پخش می شود.

روحانی جوانی که یک تنه یک مسجد را احیا کرد
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «سفیران هدایت» شنبه 13 خرداد به موضوع تلاش‌های روحانی جوان برای احیای اقامه نماز جماعت در یکی از مساجد می پردازد.

مسجد مقدس داود قلی پیش از ورود حجت الاسلام ولایتی فعالیت مذهبی خاصی نداشت، حتی نماز جماعت هم در آن برگزار نمی شد ولی این روحانی جوان توانست با صبر و استقامت و تلاشی که داشت، با همراهی اهالی منطقه، رونق دوباره ای به آن ببخشد.

او در این قسمت از «سفیران هدایت»، روایتگر همه سال‌هایی می‌شود که با وجود مشکلات فراوان و سنگ‌اندازی‌های بعضی افراد، موفق شد به وظیفه طلبگی اش عمل کند و مسجد داود قلی را به مکانی برای فعالیت های مذهبی و فرهنگی تبدیل کند.

این مستند با تهیه‌کنندگی سید محمد حسین هاشمی و کارگردانی سید محمدرضا هاشمی، شنبه 13 خرداد ساعت 19:30 و تکرار آن ساعت 8:30 روز بعد از شبکه افق پخش می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۴:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
من از این خبر خوشحال شدمف ولی هیچ کس در این سالها به اندازه حجه الأسلام نورالهی خرم ابادی در احیاء مسجدی که واقعا به احیاء نیاز داشت و حتی برخی با تخریب تنها اتاق مسجدقصد فروش زمین مسحد را داشتند و کارمندان و مسؤلین اوقاف لرستان وشهرداری خرم اباد و اداره ثبت اسناد و.. هم با انها سازش کرده بودند و این روحانی مخلص با تشویقهای مرحوم شیخ لطفعلی روشنپور و حمایت شیخ عباسعلی صادقی توانست با صبر وحوصله والبته تدبیری خاص و با مشقت بسیار انرا رهایی بخشیده و با حضور حماسی و کمک گرفتن از مؤمنان و پیگیری از طریق قانون، همه مسائل را حل کند انهم بدون هزینه اجتماعی..یادش گرامی-هرجاهست خدا نگهدارش
آخرین اخبار