در پی استعفای نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی؛

گرزی: شک ندارم کیهانی به خودش و دو و میدانی آسیب می زند/ در فدراسیون بیشتر شبیه دکور هستیم تا کارمند!

نائب رئیس فدراسیون مستعفی دو و میدانی گفت: شک ندارم کیهانی با خودخواهی در پایان به خودش و دو و میدانی آسیب می زند.

علی گرزی نائب رئیس فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد استعفایش از فدراسیون دو و میدانی اظهار داشت: هنوز در مورد استعفایم با مسئولان وزارت ورزش و جوانان صحبتی انجام نداده ام. با توجه به اینکه حکم نائب رئیسی من از سوی وزارت صادر شده ابتدا باید با شخص داور زنی صحبت کنم اما به کیهانی اعلام کردم با این شرایطی که در فدراسیون وجود دارد بهتر است از سمتم در فدراسیون کناره گیری کنم.
 
وی افزود: مطمئنا اختلاف سلیقه بین تمام مدیران وجود دارد، منتهی من دوازدهمین نفری هستم که از فدراسیون استعفا داده ام و تمام این افراد به یک دلیل استعفا داده اند، شیوه مدیریتی کیهانی طوری است که مورد قبول ما واقع نیست. متاسفانه با اینکه پر تلاش است ولی مدیر خوبی نمی تواند، باشد.
 
گرزی در ادامه گفت: تمام تصمیمات فدراسیون از صفر تا صد توسط خود کیهانی اتخاذ و اجرا می شود و با این رویه ما نباید توقع نتایج خوب را از ورزشکاران دو و میدانی داشته باشیم. نزدیک به 18 ماه با کیهانی همکار بودم و به طور شبانه روزی در تلاش بودیم تا بتوانیم نقایص دو و میدانی را برطرف کنیم ولی متاسفانه وی به حرف های دیگران اهمیتی نمی دهد، به تنهایی کارها را پیش می برد.
 
نائب رئیس اسبق فدراسیون دو و میدانی در ادامه تصریح کرد: شک ندارم کیهانی در پایان به خودش آسیب می زند و مطمئنم وجود افرادی مثل ما زیاد نمی تواند برای کیهانی جالب توجه باشد. وی بیشتر دوست دارد از ما در فدراسیون به عنوان دکور استفاده کند تا کارمند. البته من از هفته گذشته تا الان فرصت نکرده ام به دیدار داورزنی بروم. با این رویه خیلی بعید است که کسی بتواند در فدراسیون با کیهانی کار کند.
 
وی درادامه اذعان کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته به تمام همکاران فدراسیون اعلام کردم که دیگر نمی توانم به فدراسیون بیایم. در طول این مدت کوتاه تمام روسای هیئت استان ها با من تماس گرفته و اعلام کردند که آن ها هم می دانند کار کردن با کیهانی خیلی سخت است. البته هنوز استعفای کتبی ام را به طور رسمی به معاون وزیر ورزش تحویل نداده ام و امیدوارم بتوانم طی امروز و فردا به دیدار او بروم و تکلیفم را مشخص کنم.
 
گرزی در پایان تصریح کرد: من مطئمنم با این سیستمی که کیهانی در پیش گرفته کسی نمی تواند با او کار کند. کیهانی باید فردی را بیاورد که بپذیرد در فدراسیون حکم دکور را داشته باشد تا سایر کارها توسط خود رئیس اداره شود. با توجه به شناختی که از جامعه دو و میدانی دارم بعید است فرد  رزومه داری بپذیرد زیر دست او کار کند. در طول این مدت به من ثابت شد که کیهانی آدم تغییر پذیری نیست البته مطمئنم که کیهانی یکی از دوستان نزدیک خود را در فدراسیون جایگزین من خواهد کرد تا کسی از او خرده نگیرد. دو و میدانی رشته ای است که باید از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان بیشتر حمایت شود. مسیری که رئیس فدراسیون در نظر گرفته مطمئنا در آینده ای نزدیک لطمات زیادی را به پیکره این رشته وارد خواهد کرد. به نظر من داورزنی باید کیهانی را کمک کند تا بتواند دو و میدانی را بهتر اداره کند.


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار