نقش تأثير گذار بازيكن استقلال در ديدار مقابل العين/از بازیکن مازاد تا مهره کلیدی

هافبك تيم فوتبال استقلال در دو ديدار مقابل العين نقش تأثير گذارى را ايفا و منصوریان را به خود امیدوار کرد.

نقش تأثير گذار بازيكن استقلال در ديدار مقابل العين/از بازیکن مازاد تا مهره کلیدی
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فرشيد باقرى بازيكن تيم فوتبال استقلال از جمله بازيكنان تأثير گذارى است كه استقلالى ها و منصوريان حاضر نشدند او را در نيم فصل و حتى فصل پيش رو از دست بدهند.

باقرى كه از چند تيم ليگ برترى پيشنهاد داشت در نهايت با بازى هاى خوب و موثرش باعث شد نظر منصوريان را به خود جلب كند و در همين راستا سرمربى استقلال در حفظ او بكوشد.

همچنين در اين ميان بهتر است بدانيم با توجه به نبود اميد ابراهيمى و اميد نورافكن در دو ديدار رفت و برگشت مقابل العين ،باقرى تنها گزينه جانشينى اين دو بازيكن محسوب شد و عملكرد اين بازيكن به گونه اى بود كه توانست در دور رفت و برگشت جاى خالى آنها را پر كند.

به نوعى ديگر مى توان گفت فرشيد باقرى در دور رفت به طور كامل ٩٠ دقيقه براى آبى ها به ميدان رفت و با حضور او در زمين ،حريف نتوانست گلزنى كند .همچنين در ٢٥ دقيقه حضورش در بازى برگشت نيز العين موفق به گلزنى نشد تا اينكه مصدوميت باقرى و بيرون آمدن اين بازيكن باعث استقلال شكست سنگينى را تجربه كند.

با اين وجود مى توان گفت حضور فرشيد باقرى در كنار ديگر هافبك هاى استقلال مى تواند اين نويد را به منصوريان بدهد كه او براى فصل آتى مشكلى از نظر خط هافبك نداشته باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار