اصفهان؛

برگزاری نشست هم اندیشی میراث فرهنگی استان‌های اصفهان، قم و مرکزی

منطقه نمونه گردشگری مشهد اردهال میزبان برگزاری نشست مشترک هم‌اندیشی مدیران اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانهای اصفهان، مرکزی و قم در راستای توسعه همکاریهای بیشتر این اداره‌ها شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، در گفتگو  با خبرنگاران افزود:این نشست بر اساس هماهنگی های انجام شده با سازمان میراث فرهنگی کشور با حضور مدیران اداره‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانهای اصفهان، مرکزی و قم به میزبانی استان اصفهان در منطقه نمونه گردشگری مشهد اردهال از توابع شهرستان کاشان برگزار شد.

 

فریدون الله یاری،گفت: تبادل نظر و همفکری در راستای توسعه همکاریهای استانهای همجوار در راستای توسعه گردشگری، حفاظت از میراث فرهنگی و ترویج صنایع دستی هدف از برگزاری این نشست است.

 

وی،برگزاری متوالی این نشست‌ها را در سه استان همجوار یادآورشد و گفت:بر این اساس تلاش خواهد شد تا تجارب کارشناسی این سه استان در حوزه های یاد شده در اختیار یکدیگر قرار داده شود.

 

به گفته وی، نشست جداگانه با فعالان گردشگری شهرستان کاشان و دیدار با آنها و باز دید از بزرگترین کارگاه گلاب گیری ایران که در شهرستان کاشان از دیگر برنامه‌های وی در سفر به این شهرستان و در حاشیه نشست با مدیران کل سه استان اصفهان، قم و مرکزی است.

 

شایان ذکر است: نشست مدیران کل میراث فرهنگی استانهای اصفهان، قم و مرکزی با حضور فریدون اله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان، عیسی رضائی مدیر کل میراث فرهنگی استان قم، سید محمد حسینی مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان،  در منطقه نمونه گردشگری مشهد اردهال از توابع کاشان برگزارشد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.