خط روح الله/64

سلیمانی:نظر امام خمینی (ره) با اشرافی‌گری میانه‌ای ندارد/امام راحل یک تار موی کوخ‌نشینان را با کاخ‌نشینان معاوضه نمی‌کردند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مسئولی ساده‌زیست نباشد نمی‌تواند بگوید که تابع خط امام (ره) است و نخواهد توانست راه ایشان را ادامه دهد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون مسئله اشرافی‌گری اظهار داشت: نظر مقدس امام خمینی (ره) همان نظر مبارک پیامبر اسلام و قرآن است که با اشرافی‌گری میانه‌ای ندارد و حتی با آن به مخالفت می‌پردازند.

وی افزود: بی‌تردید کسانی می‌توانند سیاست‌های رفتاری امام را به مرحله عمل برسانند که آنها را بشناسد اگر مسئولی ساده‌زیست نباشد نمی‌تواند بگوید که تابع خط امام (ره) است و نخواهد توانست راه ایشان را ادامه دهد.

سلیمانی بیان داشت: امام (ره) ساده‌زیست بودند و از مستضعفان و محرومین حمایت می‌کردند و مخالف استکبار بوده و در شعار و عمل یک تار موی کوخ‌نشینان را با کاخ‌نشینان معاوضه نمی‌کردند و اگر کسی بخواهد از ایشان تبعیت کند باید دارای این گونه روحیات باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آرمان‌های امام خمینی(ره) مانند آرمان‌های پیامبران است آیا تمامی اهداف پیامبران عملی شده است؟ نباید توقع داشته باشیم که تمامی آرمان‌های امام قابلیت اجرایی شدن در یک مدت کوتاه را داشته باشند.

وی ادامه داد: آرمان‌های امام یک رویکرد و عملکرد دارد و ما در حوزه عملکرد می‌توانیم اظهار نظر کنیم.

سلیمانی بیان داشت: همه مسئولین در تمامی دوره‌ها شعار دفاع از مظلومین سر دادند اما اگر به این شعار عمل می‌شد وضعیت جامعه در شرایط بهتری قرار داشت لذا مسئولان باید به خط اندیشه امام بازگردند و آرمان‌های شهدا و اهداف مقام معظم رهبری را ادامه دهند.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار