رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان؛

بازگشایی مجدد سامانه پرداخت تسهیلات رونق تولید

صفی خانی از بازگشایی سامانه پرداخت تسهیلات رونق تولید برای پرداخت تسهیلات به بخشهای مختلف همچون کشاورزی، صنعت، معدن و همچنین اصناف در طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان،گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت سامانه پرداخت تسهیلات رونق تولید در روزهای آینده برای بار دیگر بازگشایی خواهد شد و متقاضیان دریافت تسهیلات می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: به بیان دیگر سال گذشته تن‌ها تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و همچنین کشاورزی پرداخت شد، اما امسال علاوه بر دو بخش اشاره شده واحدهای معدنی و همچنین اصناف می‌توانند از این ظرفیت برای احیای مجدد ظرفیت‌های خود استفاده کنند.

صفی‌خانی افزود: به هر حال اکنون واحدهای تولیدی حوزه‌های مختلاف با مشکلاتی مواجه هستند، به همین دلیل پرداخت تسهیلات به آن‌ها می‌تواند کمک زیادی به بهبود وضعیت‌شان کند.

وی در ادامه افزود: ذکر این نکته خالی از لطف نیست که روند پرداخت تسهیلات به صورت کاملا کارشناسی شده اتفاق افتاده و کمیته‌های مختلفی روند پرداخت‌ها را بررسی و رصد می‌کنند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

صفی خانی گفت: خوشبختانه سال گذشته با حمایت مدیریت ارشد استان و سایر مسئولان، استان لرستان توانست در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: امسال نیز امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری مناسب مسئولان استان و بانک‌های عامل شاهد ادامه یافتن روند مناسب سال گذشته باشیم.


انتهای پیام /د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.