کاظمی قمی در گفت‌وگو باباشگاه خبرنگاران جوان:

نیاز جهان اسلام مقاومت در برابر زورگویان و حمایت از محرومان است

سفیر سابق ایران در عراق گفت: تا زمانی که استکبار وجود دارد راه امام ادامه دارد و امروز نیاز جامعه اسلام مقاومت در برابر زورگویان عالم و حمایت محرومان است.

همه سیره امام(ره) برای نسل‌های آینده الگو است/ امروزه نیاز جامعه اسلامی مقاومت در برابر زورگویان عالم است
"حسن کاظمی قمی" سفیر سابق ایران در عراق در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه سیره امام خمینی (ره) همواره برای نسل‌های آینده و تاریخ الگو است، اظهارداشت: رفتار حضرت امام (ره) برگرفته از اصول اسلامی بود. در حقیقت سیره و رفتار ایشان نور است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، امام (ره) یک میراث فرهنگی نیست؛ بلکه یک راه، نفس و مکتب است.
 
سفیر سابق ایران در عراق تاکید کرد: امروزه چیزی که باعث عداوت و کینه ورزی آمریکا شده، این است که امام(ره) آمد و مردم سالاری دینی را مطرح کرد که به الگو تبدیل شده و باعث شد سلطه استکبار بر ایران از بین برود و امام(ره) به امت‌ها این پیام را داد که باید از زیر سلطه استکبار خارج شد.
 
کاظمی قمی گفت: تا زمانی که استکبار وجود دارد راه امام ادامه دارد و پیام ایشان تمام شدنی نیست. امروز نیاز جامعه اسلام مقاومت در برابر زورگویان عالم و حمایت محرومان است.
 
سفیر سابق ایران در عراق پیرامون تحولات منطقه و شرایطی که در برخی کشورها وجود دارد، خاطر نشان کرد: راه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی است و این راه پیروزی ملت‌هاست که ما آثار آن را در جبهه مقاومت مشاهده می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار