مهاجری: بازیکنان اسم و رسم دار لیگ را نمی خواهم/ خوشبختانه بازی استقلال را نگاه نکردم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: در فصل نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان اسم و رسم دار نیستیم و بازیکنان با کیفیت را می خواهم.

رضا مهاجری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شروع تمرینات تیم پدیده گفت:قرار است از امروز تمرینات مان با حضور بازیکنان جدید در مشهد آغاز شود. تاکنون سه بازیکن جدید جذب کرده ایم.همچنین ابوالحسن جعفری از تیم ما جدا شد به سپاهان پیوست.
 
سرمربی تیم پدیده در ادامه عنوان کرد: در فصل نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان اسم و رسم دار نیستیم و بازیکنان با کیفیت را می خواهم.
 
مهاجری در مورد دستیاری مجتبی تقوی در تیم فوتبال پدیده اظهار داشت: این جریان صحت ندارد، باید بگویم تقوی در تیم هایی که حضور داشته سرمربی بوده و به خودم اجازه نمی دهم با شخصیت او بازی کنم.
 
سرمربی تیم پدیده افزود: ای کاش اول مسئولان باشگاه با تقوی صحبت می کردند و بعد از آن خبر را رسانه ای می کردند.
 
وی در پایان در مورد شکست سنگین استقلال مقابل العین اظهار داشت: خوشبختانه نتوانستم این بازی را نگاه کنم چون اگر بازی را مشاهده می کردم مطمئنا اعصابم خراب می شد. خوب نیست عیار منصوریان با یک بازی سنجیده شود زیرا امکان رقم خوردن چنین نتایجی در جهان فوتبال وجود دارد، مگر در جام جهانی 2014 تیم ملی فوتبال برزیل از آلمان هفت گل دریافت نکرد. از طرفی منصوریان با بازیکنان جوانی که در اختیار داشت، توانست به عنوان نائب قهرمانی لیگ دست پیدا کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار