ویژگی های ipad pro جدید اپل را بشناسید +فیلم

اپل شب گذشته در کنفرانس WWDC 2017 از 2 آی‌پد جدید خود رونمایی کرد.

آی‌پد پروهای جدید اپل معرفی شدند +فیلم
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت اپل طبق رسم هرساله خود در کنفرانس WWDC 2017 از محصولات و امکانات جدید خود رونمایی کرد. اپل در این کنفرانس از آی‌پد پروی 10.5 اینچی جدید خود رونمایی کرد و آی‌پد پروی 12.9 اینچی قبلی را با مشخصات سخت افزاری جدید معرفی کرد.
 
 آی‌پد پروی 10.5 اینچی، در ابعاد همان آی‌پد پروی 9.7 اینچ عرضه می شود با این تفاوت که با حذف شدن حاشیه ها، صفحه نمایش بزرگ تر می شود. صفحه نمایش های این دو آی پد جدید این توانایی را دارند تا نیم برابر بیش تر از دیگر محصولات اپل روشنایی دهد.
 
این دو محصول از لحاظ امکانات دوربین نیز پیشرفت کرده اند. می توانند از ویدیوهای HDR نیز پشتیبانی می‌کند و قابلیتی به نام Pro Motion به آن ها اضافه شده است که باعث شده نرخ رفرش صفحه 120 هرتز (دو برابر) شود و عملکرد آن را بهبود بخشیده است. تنظیم رفرش صفحه  باعث می وشد تا مصرف باتری به صورت چشمگیری کاهش یابد.
 
 پردازنده دو آی‌پد جدید از نوع A10X شش هسته‌ای با پردازنده گرافیکی داخلی 12 هسته‌ای است. این پردازنده نسبت به نوع قبلی خود حدود 30 درصد عملکرد پردازشی بهتر و 40 درصد عملکرد گرافیکی بهتر دارد.
 
دوربین اصلی هر دو آی‌پد 12 مگاپیکسلی است و دوربین جلوی آن ها به 7 مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است. قدرت باتری این آی‌پد ها به شکلی است که با یک شارژ کامل می تواند حدود 10 ساعت مداوم کار کند.
 
آی‌پد پروی 10.5 اینچی حدود 649 دلار و نسخه 12.9 اینچی جدید نیز 799 دلار قیمت دارد. قیمت‌های بالا مربوط به نسخه‌های 64 گیگابایتی بوده و آی‌پد پروهای جدید با حافظه‌هایی تا سقف 512 گیگابایت نیز عرضه می‌شوند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار