امارات میزبان دیدار رفت پرسپولیس و الاهلی عربستان/ آسیای میانه گزینه پرسپولیس برای دیدار برگشت

روزنامه الشرق الاوسط عربستان اعلام کرد مسئولان باشگاه الاهلی عربستان کشور امارات را برای میزبانی از پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط عربستان، روز گذشته قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کوالالامپور مالزی برگزار شد و برهمین اساس تیم فوتبال پرسپولیس رقیب الاهلی عربستان شد تا بازی این دو تیم همانند مرحله گروهی در کشور بی طرف برگزار شود.
 
در حالی که پیش از این بازی های تیم های ایرانی و عربستانی در قطر برگزار می شد اما با توجه مشکلات موجود در روابط دیپلماتیک عربستان و قطر، دیگر بازی تیم های ایرانی و عربستانی در قطر برگزار نمی شود.

  این سایت عربستانی مدعی است : مسئولان باشگاه الاهلی برای دیدار مقابل پرسپولیس ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا کشور امارات را به عنوان میزبان خود معرفی کردند و در مقابل نماینده کشورمان هم از میان تاجیکستان و ترکمنستان یکی را به عنوان میزبان بازی برگشت انتخاب می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
سلام فدراسیون فوتبال اسیا وجهانی با دلارهای تروریستی عربستان انجام می شود اصلا فدراسیون فوتبال اسیا با بول ودلار عربستان زنده است جمع کنید فوتبال را که سراسر فساذ است فدراسیون فوتبال اسیا وجهانی فوتبال محل بول شوی ونفل وانتقال بول برای تروریستها وقاجاقجیان مواد مخدر وقاجاقجیان انسان است فوتبال بوششی است برای اعمال خلاف قانون وبول شوئی وفساد اقا ما فوتبال نمی خواهیم این فساد را جمع کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
میگفتن رفت ما میزبانیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
لهشون میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
پرسپولیس در جواب حملات تروریستی باید گلهای زیادی به این تیم عربستانی بزند
آخرین اخبار