ناصری: سیاه جامگان جزء قدرت های لیگ برتر می شود

دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: تمدید قرارداد اکبر میثاقیان و بازیکنان باکیفیت سیاه جامگان سبب می شود در لیگ هفدهم جزء مدعیان باشیم.

ناصری: سیاه جامگان جزء قدرت های لیگ برتر می شودمحمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره تمدید قراردادش با تیم سیاه جامگان اظهار داشت: از فولاد خوزستان هم پیشنهاد داشتم اما ترجیح دادم قراردادم را با سیاه جامگان تمدید کنم و از این امر خوشحال هستم.
 
وی افزود: شک نکنید با توجه به روندی که باشگاه سیاه جامگان پیش گرفته و همچنین تمدید قرارداد اکبر میثاقیان، در لیگ هفدهم نسبت به 2 فصل گذشته نتایج بهتری کسب می کنیم و دیگر تا روز پایانی لیگ برتر استرس بقا در این رقابت ها را نداریم.
 
ناصری درمورد تمدید قرارداد سایر بازیکنان سیاه جامگان گفت: خوشبختانه حسین بادامکی و مصطفی احمدی به عنوان 2 بازیکن باتجربه قرارداد خود را با سیاه جامگان تمدید کرده اند و در روزهای آتی هم قرارداد گوران یرکوویچ و چند چهره شاخص تیم ما از سوی مسئولان باشگاه تمدید می شود. از طرفی شناخت اکبر میثاقیان از سیاه جامگان هم سبب می شود تا به نتیجه گیری در لیگ هفدهم امیدوار بمانیم.
 
دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در پایان خاطرنشان کرد: قرار است از اواخر تیر برای برگزاری اردو به ترکیه برویم. قطعا این اردو کمک می کند تا لیگ را به بهترین شکل شروع کرده و با تدابیر سرمربی تیم در ادامه این رقابت ها هم با قدرت کار کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار