اخراج مجری ایرانی-آمریکایی سی‌ان‌ان بخاطر توهین به ترامپ+ تصاویر

شبکه سی‌ان‌ان روز گذشته با "رضا اصلان" بخاطر ارسال یک توییت توهین‌آمیز درخصوص دونالد ترامپ قطع همکاری کرد.

شبکه سی ان ان یک مجری ایرانی-آمریکایی را بخاطر توهین به ترامپ اخراج کرد+ تصاویربه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه خبری سی ان ان آمریکا روز گذشته همکاری خود را با "رضا اصلان"، مجری ایرانی-آمریکایی یکی از برنامه های مستند این شبکه قطع کرد. علت این قطع همکاری، توهین رضا اصلان در حساب توییتر خود به دونالد ترامپ پس از حملات تروریستی لندن عنوان شده است.

شبکه سی ان ان روز گذشته اعلام کرد: "ما تصمیم گرفته‌ایم که تولید فصل دوم مستند "معتقد" (Believer) را متوقف کنیم؛ زیرا این نویسنده و مجری ایرانی-آمریکایی دونالد ترامپ را در حساب توییتر خود مورد حملات لفظی قرار داده است."

رضا اصلان در این توییت نوشته بود: "این شخص کثیف فقط باعث خجالت آمریکا و یک لکه ننگ برای ریاست جمهوری این کشور نیست، بلکه مایه خجالت کل بشریت است." 

اصلان این توییت را در واکنش به پیام دونالد ترامپ پس از حملات تروریستی لندن ارسال کرده بود. دونالد ترامپ در حساب توییتر خود با اشاره به حملات تروریستی لندن نوشته بود به همین دلیل بود که طرح ممنوعیت سفر مسلمانان به آمریکا را امضا کردم. 

اصلان پس از ارسال این پیام عذرخواهی کرد و گفت باید از کلمات مناسب‌تری برای بیان جملاتش استفاده می‌کرد. 

شبکه سی ان ان جزئیات مربوط به دلیل اخراج رضا اصلان و توقف پخش مستند "معتقد" را توضیح نداد. اما خود رضا اصلان پذیرفت که شبکه سی ان ان بخاطر توئیت توهین آمیز وی به ترامپ مجبور به انجام چنین کاری شده است.

این اقدام یک هفته پس از آن رخ داد که شبکه سی ان ان "کتی گریفین"، کمدین آمریکایی را نیز که مجری برنامه "شب سال نو" در یک دهه گذشته بوده است بخاطر انتشار عکسی از خود در حالی که سر بریده شده ترامپ را در دست داشت، اخراج کرد. کتی گریفین نخست از این اقدام خود دفاع کرد؛ اما پس از آن از انجام چنین کاری ابراز ندامت کرد. شبکه سی ان ان یک روز پس از انتشار این عکس او را اخراج کرد.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان که یکی از رسانه‌های مورد انتقاد ترامپ محسوب می‌شود، دلیل لغو همکاری با رضا اصلان را "حفظ بی‌طرفی" اعلام کرده است.

شبکه سی ان ان یک مجری ایرانی-آمریکایی را بخاطر توهین به ترامپ اخراج کرد+ تصاویر

شبکه سی ان ان یک مجری ایرانی-آمریکایی را بخاطر توهین به ترامپ اخراج کرد+ تصاویر

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهونه
۰۱:۳۲ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان که یکی از رسانه‌های مورد انتقاد ترامپ محسوب می‌شود، دلیل لغو همکاری با رضا اصلان را "حفظ بی‌طرفی" اعلام کرده است.


لطفا به این جمله اخر توجه کنید!
خود سی ان ان از ترامپ کثیفتر هستش
Iran (Islamic Republic of)
علی م
۲۳:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
قابل توجه اونایی که میگن اونجا(غرب) همه جور آزادی هست.میبینید که حتی آزادی بیان هم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
دمش گرم که ایرانی بودن را فراموش نکرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۴ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
این تنیجه و دستمزد و سرانجام کار افرادی است که به ملت خودشان پشت میکنند و برای دشمنان کشورشان خوش رقصی میکنند و باید بدانند روزی مانند دستمال توالت آنها را به زباله دان میاندازند تاریخ مصرفشان به اندازه خوش رقصیشان هست حق هیچ انتقادی از کشور بیگانه ای که در آن ساکن هستند ندارند و همیشه به چشم یک مزدور به آنها نگاه میشود البته همه کشورها شامل این موضوع نمیشوند بیشتر کشورهای استکباری که بدنبال استعمار و استثمار کشورهای دیگر هستند شامل این موضوع میشوند
آخرین اخبار