پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی +تصاویر

غلامرضا تاجگردون که روز وقوع حمله تروریستی در داخل مجلس حضور داشت در صفحات اجتماعی‌اش از حال و هوای آن روز گفته است.

پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار مربوط به حمله گروهک تروریستی داعش به مجلس شورای اسلامی هنوز داغ است. پیکر 17 شهید این حادثه روز گذشته پس از مراسم نماز جمعه تشییع شد و هر از گاهی خبر دستگیری افراد مظنون در نقاط مختلف کشور به گوش می‌رسد.
 
در این میان غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران و باشت که در زمان وقوع حادثه تروریستی در مجلس حضور داشت، از پیامک‌هایی که در لحظات حساس آن روز با مسئول دفتر یکی از همکارانش رد و بدل کرده تصاویری تهیه کرده و در کانال تلگرامی خود قرار داده است. ظاهراً مسئول دفتر خود تاجگردون نیز خانم بارداری بوده که در گیرودار این حادثه حال و روز خوبی نداشته است.
 
البته تاجگردون در صفحه اینستاگرام نیز تصویر این پیامک‌ها را قرار داده و نوشته است:
 
 "امروز مجلس با وجود درگيری در چند قدمی حالت عادی داشت. اتفاقا من نطق داشتم و نطقم را ارايه دادم. هر كسي سعی ميكرد وضع را عادی كند. يكي از هم استانيهای عزيزم كه مسئول دفتر يكی از نمايندگان در طبقه چهارم روبروی دفترم بود گير كرده بود همون اول بهم زنك زد و بهش گفتم موبايلشو سايلنت كنه. مسئول دفتر من هم كه يك خانم باردار بود هم تو اتاق پيش ايشون بود مرتب باهاشون صحبت ميكردم و دلداريشون ميدادم. قسمتی از پيامكهای من و ايشون رو زدم ببينيد. ازش خواستم ديكه صحبت نكنه چون داعش جلوی دفتر بود و او نميدونست. بعد از نطقم يه عكس از داخل گذاشتم كه بگيم داعش دو قدمی ما هم باشه ما ترس نداريم. ايران با رشادتهای دلاورمردان پاينده است. زنده باد ايران پاينده باد سربازان سرافراز ايران اسلامی".
 
پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی 
 
پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی 
 
 
پیامک‌های نماینده مجلس در لحظات حساس حمله تروریستی 
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۱۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
سلام. خدمت اون انسانهایی که همه چی رو ارث پدرشون میدونن .ارتش سپاه نیروی انتظامی وعزیزان اطلاعات همه خدمت گذارمردمند وبرای این آب وخاک زحمت شبانه روزی میکشن که باید دست همشون روببوسیم حالا حال آدم رو بهم نزنید با این طرز فکرای پوسیده وبی ارزش.عزیزان وقتی بحث ملی هست دیگه اصلاح طلب واصولگرا معنی نداره
Iran (Islamic Republic of)
سید جواد
۰۱:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
شما درست میگی. آخه موشک و امنیت و اعدام و زندان و .... ملی نیست. جناحیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
آقای تاج گردون یادت میاد ایام انتخابات همفکران و کاندید مورد علاقه ات چگونه بچه های عزیز سپاه را برای اینکه چند تا رای اضافه بیارند، مورد تاخت و تاز قرار می دادند؟ راستی آن موقع کجا بودی.....؟ اما امروز.....................!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
دم همه بچه های نیروهای امنیتی گرم
ان شااالله سلامت باشن
Germany
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
موقع ترس از جون یاد سپاه میفتن و عبرت هم نمیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
تاجگردون اصلاح طلب نوشته سپاه در تماس بوده باهاشون تا اینها دلشون قرص بشه اصلاح طلب از سپاه عذرخواهی کنن بابت توهین هات در طول این سالها
Germany
ناشناس
۱۹:۱۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
این چرت و پرت های امثال تو این کشور رو خراب کرده و زحمات نیروها رو بی اثر