تبریز؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک کانون پرورش فکری با معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز

تفاهم‌نامه گسترش همکاری مشترک بین دو نهاد کانون پرورش فکری با معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یوسف زاده مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در دیدار با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز با اشاره به فعالیت‌های مشترک کانون و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز تصریح کرد: زمینه گسترش این‌فعالیت‌ها مهیا گردیده و امیدواریم این فعالیت‌ها و برنامه‌ها از تاثیرگذاری بیش از پیش در رفع مشکلات فرهنگی در زمینه ترافیک  برخوردار باشد.
 
هادی یوسف زاده با بیان اینکه شهرک آموزش ترافیک ویژه کودکان و نوجوانان در مجتمع کانون تبریز همه ‌روزه میزبان جمعی از مخاطبان برای آموزش ترافیک است، تاکید کرد: با توسعه فعالیت‌های این شهرک گام‌های مهمی در ارتقاء فرهنگ ترافیکی برداشته می شود.
 
یوسف زاده حضور فعال مراکز و مربیان کانون و تامین محتوای آموزشی و تولیدات فرهنگی هنری در زمینه آموزش ترافیک، ساخت پارک‌های جدید آموزش ترافیک و بازدید مستمر اعضای مراکز کانون از مرکز کنترل ترافیک تبریز را از جمله موارد همکاری های مشترک کانون و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز عنوان کرد.
 
در ادامه این جلسه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کلانشهر تبریز نیز با ابراز خوشحالی از همکاری‌های مشترک با کانون پرورش فکری تصریح کرد: تربیت کودکان و نوجوانانی علاقه‌مند و فرهنگ‌پذیر در زمینه مسائل ترافیکی یقیناً مشکلات ترافیکی را در آینده حل خواهد کرد و سرمایه‌گذاری در  این زمینه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.
 
مهدی یوسفی اظهار امیدواری کرد: با افزایش شهرک‌های آموزشی در تبریز و همکاری مراکز کانون در این زمینه گام‌های مهمی در زمینه امکان تحقق اهداف مرتبط با فرهنگ ترافیک برداشته شود.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.