عملیات خطوط انتقال شبکه جمع آوری فاضلاب در 3شهر استان فارس آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی قلندری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: اعتبار این عملیات از محل مشارکت مالی بانک توسعه اسلامی تامین شده است.
 
وی بیان کرد: قرارداد اجرای خطوط انتقال شبکه جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب در مرحله نخست اجرای این طرح به طول 270 کیلومتر خطوط انتقال شبکه جمع آوری فاضلاب و نصب 27 هزار انشعاب فاضلاب در شهرهای آباده، نی ریز و فیروزآباد در قالب 6 قرارداد به پیمانکاران ابلاغ و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

قلندری با بیان اینکه هدف، استفاده از منابع مالی غیردولتی در اجرای طرح های عمرانی و درقالب تفاهم نامه همکاری بانک توسعه اسلامی است، افزود: در اجرای طرح های ساختمانی تاسیسات فاضلاب 6 شهر استان فارس از جمله داراب، فسا، فیروزآباد، سپیدان، نی ریز و آباده 231 میلیون یورو اعتبار اختصاص یافته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس تصریح کرد: تامین اعتبار 143و 7 دهم میلیون یورو معادل 62درصد از این اعتبار سهم بانک توسعه اسلامی و 87 و 3 دهم میلیون یورو معادل 38 درصد سهم ایران است.

وی اضافه کرد: با استفاده از سهم بانک توسعه اسلامی در این همکاری و اجرای 6 تصفیه خانه با حجم تصفیه 64هزار و 400 متر مکعب در شبانه روز و ساخت 530 کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع آوری فاضلاب و ساخت18 کیلومتر خطوط انتقال فاضلاب، درصدجمعیت زیر پوشش خدمات فاضلاب در استان از 8 درصد به 25 درصد افزایش می یابد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.