قاتلان درگیری های خونین پتک قصاص می شوند

دادستان رامهرمز از صدور 8 حکم قصاص برای قاتلان درگیری های روستای پتک شهرستان باغملک خبر داد.

قاتلان درگیری های خونین پتک قصاص می شوند  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علیرضا قاسمی نژاد، دادستان رامهرمز درخصوص ادامه درگیری های 2طایفه در شهرستان های باغملک و رامهرمز بیان داشت: درگیری در رامهرمز از ساعت 8 جمعه شب آغاز شده که منجر به کشته و زخمی شدن 2 نفر شد.

وی تصریح کرد: پس از این حادثه چند نفر موتورسوار با سر و روی پوشیده در سطح شهر رامهرمز مانور داده و به تخریب منازل و زخمی کردن افرادی از طایفه مخالف پرداختند که در نتیجه آن 5 منزل مسکونی و 1 دستگاه موتورسیکلت به آتش کشیده شد که 4 نفرجمعه شب و 2 نفر نیز صبح امروز زخمی شدند.

قاسمی نژاد با بیان اینکه در حال شناسایی موتورسواران هستیم، اظهار داشت: با عوامل این آشوب برخورد قاطع و قانونی می شود.

دادستان رامهرمز همچنین با اشاره به درگیری های سال گذشته میان این 2 طایفه افزود: تاکنون 8 رای قصاص برای قتل هایی که در نزاع اول در باغملک در جریان درگیری اتفاق افتاده صادر شده که برای تایید به تهران رفته است.

وی خاطرنشان کرد: در مورد قتل های اخیر باغملک و رامهرمز نیز حدود 15 نفر دستگیر و زندانی شده و در انتظار صدور رای هستند.

به گفته وی، پرونده تیراندازی به ترانس های برق نیز در حال صدور حکم است.

قاسمی نژاد درگیری شب گذشته در رامهرمز را ادامه درگیری های طایفه ای سال های گذشته و با انگیزه انتقام جویی دانست و اذعان داشت: در درگیری های هفته گذشته میان اهالی این 2 دو طایفه در باغلمک 2نفر کشته و چند نفر زخمی و یک نفر به گروگان گرفته شده بود.

وی در ادامه خواسته دستگاه قضایی را اجرای احکام پیشین درباره متخلفان دانست و اظهار کرد: از پارسال 200 رای (تبعید و زندان) برای عوامل درگیری در شهرستان های باغملک و رامهرمز صادر شده اما با مصوبه شورای تامین و با توجه به تعیین هیات های صلح و سازش، قرار شد این آرا معلق شده و به این افراد فرصت صلح داده شود که با اتفاقات اخیر درخواست دستگاه قضایی اجرای احکام قبلی و شناسایی و برخورد قاطع با عوامل جدید درگیری هاست تا جلوی این حوادث در این شهرستان ها گرفته شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۴ آبان ۱۴۰۰
هیچی بهتراز عفو بخشش نیست اعدام کردن این دوطایفه رو بیشتر به جون هم انداخته کاش راهی دیگر پیداکرد برای خاموشی این آتش تعصبی بیجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۱ آبان ۱۴۰۰
دوباره درگیری ها به خاطر اعدام چندنفرشون شروع شد و نت و قطع کردن
تکلیف دانشجوها و کلاسای درسشون چی میشه؟ تو رو خدا نت و وصل کنن استاد که حالیشون نیست بگی نت قطعه
الان سرعت نت و گذاشتم تو حالت 2g تا به زور همین سایت و باز کرد و با این سرعت باز نمیشه!
-
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
برخورد جدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
فقط قصاص
آخرین اخبار