سنندج؛

مردم کردستان 5400 شهید را تقدیم انقلاب کرده است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: عهد و پیمان مردم کردستان با نظام اسلامی پایدار خواهد بود و مردم این خطه مردمانی هستند که 5400 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمود الله‌مرادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان پیش از ظهر امروز در جلسه معاونت سازمان‌های نظامی و قضائی امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، ضمن محکوم کردن حادثه ترویستی تهران و تسلیت شهادت جان‌باختگان این حادثه،گفت: یکی از حرکت‌هایی که دشمن در سطح جامعه به دنبال آن است، ایجاد تفرقه بین صفوف ملت ایران است.

وی افزود: آنها تلاش می‌کنند تا همه مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند اما برکت انقلاب اسلامی و نفس قدسی امام راحل موجب شد همه ملت زیر چتر جمهوری اسلامی قرار بگیرند.

الله‌مرادی با اشاره به وظایف و فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشاره کردو گفت: در پنج معاونت ستاد اقدامات زیادی انجام شده است که دامنه این فعالیت‌ها تا دهستان‌ها و روستاها پیش رفته است.

وی افزود: گاها برخی اقدامات سبب می‌شود که اشاعه فحشا و منکرات رواج یابد لذا باید توجه داشت و دستگاه‌های نظارتی نیز در جلوگیری از چنین مواردی ورود کنند.

انتهای پیام/ م ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.