اصفهان؛

کشف وضبط بیش از یک هزار قطعه لوازم آکواریم از خودروی عبوری

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: ماموران پلیس‌ راه و پلیس آگاهی نطنز تعداد هزار و ۶۲۰ قطعه لوازم آکواریوم قاچاق از خودرو ایسوزو کشف و ضبط کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار علی بنی آدمی در گفتگو با خبرنگاران از کاهش ۱۰درصدی سرقت در دو ماه اول سال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار کرد: این مهم به لطف همکاری‌ های همه جانبه و گسترده مردم با پلیس و بالا رفتن سطح آگاهی آن ها در موضوع حفظ اموالِ خود صورت گرفته است.

بنی آدمی افزود: نیروی انتظامی شهرستان در اقدامات اخیر خود موفق شد تا سارق داخل خودرو در شهر طرق رود را در حین سرقت دستگیر کرده و با تشکیل پرونده به دادگستری منتقل کند.

وی همچنین از کشف یک هزار و ۶۲۰ قطعه لوازم آکواریوم قاچاق توسط پلیس‌ راه و پلیس آگاهی در خودرو ایسوزو خبر داد و گفت: ارزش این کالا 650 میلیون ریال   بود و برای متهم پرونده تشکیل و وی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی نطنز با اشاره به سرقت اخیر سیم‌ های برق در منطقه، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این نوع سرقت ها، جلساتی با اداره برق شهرستان برگزار و پیشنهاد شد تا تعویض سیم‌ های برق و به کار بردن سیم‌ های کابلی در مناطقی که بیم سرقت می‌رود را در دستور کار قرار دهند.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار