دو طرح کشاورزی و چندین بازدید از برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی با همراهی استاندار زنجان به شهرستان طارم است.

افتتاح ۲ طرح کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی در طارمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ وزیر جهاد کشاورزی دولت دوازدهم در ابتدای سفر به استان زنجان به همراه استاندار زنجان صبحانه کاری را در بیت آیت‌اله خاتمی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زنجان صرف و سپس راهی طارم شد.

طارم نخستین شهرستان میزبان وزیر جهاد کشاورزی و  استاندار جدید زنجان است.

بازدید از طرح توسعه باغ‌ها در اراضی شیب‌دار و بازدید از زنجیره تولید و فرآوری زیتون از جمله برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی و استاندار زنجان در ابتدای این سفر است.

مهندس حجتی به همراه فتح‌اله حقیقی از مراحل اجرایی احداث اولین کارخانه تولید فراورده‌های جانبی از تفاله کارخانه‌های روغن‌کشی زیتون کشور نیز بازدید خواهند داشت تا از نزدیک بر روند اجرای این پروژه نظارت کنند.

طرح تجهیز ۴۰۰ هکتار از باغ‌های زیتون به سامانه نوین آبیاری، همچنین طرح سامانه‌های نوین آبیاری استان زنجان در این سفر با حضور وزیر جهاد کشاورزی و استاندار زنجان افتتاح خواهد شد.

آغاز عملیات اجرایی تجهیز اراضی کشاورزی به سامانه‌های نوین کشاورزی نیز از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه حجتی و حقیقی به طارم است.

انتهای پیام/ن

 

افتتاح طرح های کشاورزی در استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.