یاسوج؛

تکذیب دستگیری فردی وهابی- تکفیری در چرام

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد دستگیری فردی وهابی-تکفیری در شهرستان چرام را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ فتاح محمدی  در پاسخ به این سوال که در فضای مجازی عکسی از فردی وهابی- داعشی منتشر شده که گفته می شود این فرد در شهرستان چرام دستگیر شده ،آیا این خبر صحت دارد یا خیر؟ گفت: چنین خبری صحت ندارد و تاکنون نیز چنین مطلبی به ما گزارش نشده است.

وی تاکید کرد :نباید به شایعات دامن زده شود و مردم به شایعات توجهی نداشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد:مردم در صورت مشاهده رفتار های مشکوک توسط افراد ناشناس با شماره ۱۱۳ و ۱۱۰ تماس حاصل فرمایند.

واکنش دادستان چرام به دستگیری فردی مشکوک در لباس روحانیت

 احمد مولایی در گفت وگو با یکی از سایت های محلی اظهارکرد: پس از گزارشات مردمی و با همکاری نیروی انتظامی این شخص که در لباس روحانیت بود دستگیر و باتشکیل پرونده تحویل دادگاه ویژه روحانیت در یاسوج شد.

وی افرود: هم اکنون نیز دستگاه های نظارتی در حال کامل کردن تحقیقات خود از این فرد هستند اما تا این لحظه هیچگونه اثری که نشان دهد این فرد به گروهی وابسته باشد و یا انگیزه احتمالی  به اثبات نرسیده است.

در چند روز گذشته خبر فرد مشکوک داعشی یا تکفیری در لباس مبدل روحانیت در فضای مجازی شهرستان چرام پخش شد که درحال تبلیغ است و همین مورد باعث شد که بسیاری از آن ها حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی کشور را در ذهن خود تداعی کردند.
در کیان سخنان مردم حرف از داعش یا وهابی شنیده می شد که این صفت را به خبر منتشر شده در فضای مجازی نسبت می دادند.

آدرس این فرد مشکوک به روستاهای اطراف سرفاریاب بیشتر اشاره می کرد که معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دادستان چرام واکنش نشان دادند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.