تبریز؛

پذیرش و ارائه 4 مقاله فعال رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی در کنفرانس ملی

چهار مقاله موسی کاظم زاده، فعال رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی و پژوهشگر حوزه فرهنگ، دین و رسانه دانشگاه تبریز در کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21 در قالب سخنرانی و پوستر پذیرفته شد.

پذیرش و ارائه 4 مقاله فعال رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی در کنفرانس ملیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ در این کنفرانس ملی دو مقاله در قالب سخنرانی و دو مقاله دیگر به صورت پوستر ارائه خواهد شد، این مقالات در حوزه‌های جامعه‌شناسی، پژوهش‌های دینی، مطالعات فرهنگی، سیاسی و ارتباطات بوده است.
 
خاطرنشان می‌شود، تمام مقالات پذیرفته شده در کنفرانس، به طور رایگان در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه خواهند شد.
 
کنفرانس ملی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21 در تاریخ 16 آذر ماه سال‌جاری در رامسر برگزار خواهد شد.
 
لازم به یادآوری است؛ در حال حاضر موسی کاظم زاده، مدیر مسؤول و صاحب امتیاز دو نشریه به نام‌های بازار تبریز و حقوق روزنامه‌نگاران، کارمند دانشگاه تبریز و کارشناس رسمی دادگستری در حوزه امور خبرنگاری و روزنامه‌نگاری است.
 
از دیگر دستاوردهای رسانه‌ای، علمی و پژوهشی موسی کاظم‌زاده در سال‌های اخیر می‌توان به کسب نزدیک به 40 عنوان برتر در بخش مقاله‌نویسی در همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای، ملی و بینالمللی، انتشار و چاپ بیش از 20 عنوان مقاله در مجلات علمی و پژوهشی، ترویجی و فضای مجازی و ارائه بیش از 100 مقاله در همایش‌ها و جشنواره‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی و کسب چند عنوان رتبه اول تا سومی در جشنواره‌های مختلف از جمله کسب رتبه دوم و سوم هیجدهمین و نوزدهمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی اشاره کرد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار