گزارش/

شب زنده داران پایتخت، میهمان شهدای گمنام شدند/ میهمانان وقت شناس ماه خدا رسیدند+عکس

مردم روزه دار تهران، در شب ضربت خوردن مولای متقیان و نخستین شب از لیالی قدر میهمان شهدای گمنام شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب زنده داران تهرانی در اولین شب از لیالی پرفضیلت قدر و همزمان با شب ضربت خوردن حضرت علی علیه السلام، در برخی از مساجد تهران، البرز، ورامین، اسلامشهر و ری میهمان شهدای گمنام شدند.

یکی از این مساجد، مسجد حضرت رسول «ص» در محله نازی آباد تهران است که شهدا در ماه ضیافت الهی ،مردم را به نور حضور آسمانی خود میهمان کردند.

شهدایی که همیشه وقت شناس هستند؛شهیدان جاویدی که این بار در شب احیاء آمدند تا دل‌های زنگار گرفته و بی حوصله مردمان این شهر را از غبار تیرگی‌ها بزدایند. آمدند تا تلنگری برای دلسپردگی ما و یادآوری فانی بودن دنیا باشند.


شب زنده داران پایتخت، میهمان شهدای گمنام شدند/ میهمانان وقت شناس ماه خدا رسیدند+عکس
می‌دانند که چه زمانی خود را به اهالی این شهر و مردمانش که گاهی اسیر زرق و برق دنیا می‌شوند برسانند. مسافران بهشت این بار وقتی آمدند که ما برای بیدار شدن دل‌های غفلت زده مان، دست به دعا برداشته و حضور زلال شهدا را واسطه اجابت قرار می‌دهیم.

اگر چه ما گاهی در بند و اسیر این دنیای فانی می‌شویم اما شهدا همیشه وقت شناسند و خود را به موقع به ما می‌رسانند. 


شب زنده داران پایتخت، میهمان شهدای گمنام شدند/ میهمانان وقت شناس ماه خدا رسیدند+عکس

رهسپاران کاروان بهشت، اینبار وقتی رسیدند که ما برای زدودن گرد غفلت از قلب هایمان دست‌هایمان را به سوی آسمان بی کران دراز کرده ایم.

شهیدان وقت شناسند و  ما هم همزمانی میهمانی شهدای گمنام با شب قدر را به فال نیک خواهیم گرفت و برای بیداری دل هایمان بر پنجره‌های آستان بندگی خدا دخیل نیاز و آرامش می‌بندیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهید ، گمنام ، فانی ، غبار ، قدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار