رئیس کمیته انقلاب یمن پیام قدردانی خود را از نیروی دریایی این کشور صادر کرد؛

از شما مردان نیروی دریایی و حافظان ملت یمن تشکر می‌کنم

«محمد علی الحوثی» رئیس کمیته انقلاب یمن با ارسال پیامی، عملیات موفقیت‌آمیز نیروی دریایی این کشور را علیه کشتی جنگی سعودی تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد علی الحوثی» رئیس کمیته عالی انقلاب یمن با ارسال پیامی، عملیات موفقیت‌آمیز نیروی دریایی این کشور را علیه کشتی جنگی متجاوزان سعودی تبریک گفت.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در این پیام  خود که پس از اجرایی شدن عملیات نیروی دریایی این کشور علیه کشتی جنگی عربستان و انهدام این کشتی صادر شد، نوشت: من از شما مردان دریایی که حافظ واقعی ملت یمن هستید، تشکر می‌کنم. 

از شما مردان نیروی دریایی و حافظان ملت یمن تشکر می‌کنم

به‌نقل از شبکه المنار لبنان؛ نیروی دریایی و گارد دفاع ساحلی یمن ساعاتی پیش و طی یک حمله غافل‌گیر کننده، یکی از کشتی‌های جنگی نیروهای سعودی را در سواحل المخاء از غرب استان تعز هدف قرار داد.

نیروهای سعودی با استفاده از این کشتی جنگی، اقدامات ‌متجاوزانه خود را در داخل آب‌های یمن و علیه سواحل المخاء صورت می‌دادند. 

از شما مردان نیروی دریایی و حافظان ملت یمن تشکر می‌کنم

منابع نظامی یمن تاکید کردند که انهدام کشتی جنگی دشمن با نوعی سلاح پیشرفته هدف قرار گرفت که هدف مذکور تا ساعاتی در آتش می‌سوخت و حریق آن غیرقابل مهار بود.  

این منبع نظامی در یمن افزود که در آینده توضیحات بیشتری را پیرامون سلاح مذکور ارائه خواهد کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار