معاونت اجتماعی شهرداری در هفته ای که گذشت؛

از برگزاری سومین نمایشگاه شمیم وحی تا آمادگی شهرداری تهران برای برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس

با یک کلیک از مهمترین اخبار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در هفته ای که گذشت مطلع شوید.

از برگزاری سومین نمایشگاه شمیم وحی در بوستان گفتگو تا آمادگی شهرداری تهران برای برپایی راهپیمایی روز جهانی قدسبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در این بسته خبری به مهمترین اخبار معاونت اجتماعی و فرهنگی در هفته ای که گذشت، پرداخته می شود. 

* برگزاری سومین نمایشگاه بزرگ قرآنی شمیم وحی در بوستان گفتگو

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت:در راستای تجهیز و حمایت از مؤسسات قرآنی، دارالقرآن ها، مراکز قرآنی، خانه های قرآن و عترت محلات شهر تهران از ١۶ خرداد ماه به مدت ده روز نمایشگاه بزرگ قرآنی شمیم وحی در بوستان گفتگو برگزار می شود.

وی عنوان کرد:قرار است در قالب این نمایشگاه به مدت ده روز از ٢ هزار و ٧۵٠ مجموعه و مؤسسات قرآنی، مراکز شاخص قرآنی و غیره حمایت شود.

* بلندترین سفره افطاری ساده پایتخت در منطقه ١٠ گسترده شد

عباس بابازاده شهردار منطقه ١٠ تهران اظهار داشت: به منظور تبلیغ، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ساده زیستی و همدردی با نیازمندان این طرح با عنوان( سفره دار مدینه) در خیابان قصرالدشت برگزار شد.

وی تصریح کرد: اجرای این برنامه در روز اکرام فرصتی برای برخورداری از یک سهم عادلانه و در کنار هم بودن اقشار مختلف جامعه در هر موقعیت اجتماعی و اقتصادی بوده است.

* اعلام آمادگی شهرداری تهران برای برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس

مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تمام مجموعه شهرداری تهران برنامه ریزی ها و تدابیر لازم را برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و انتقال مردم از میادین و مساجد شهر تهران انجام داده اند.

وی گفت:برنامه های لازم در جهت اجرای تبلیغات محیطی در شهر تهران از جمله تهیه و نصب بنر روی بیلبورد، سازه های پرتابل و انجام تبلیغات محیطی بر روی تلویزیون های شهری صورت گرفته است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار