تبریز؛

اقدامات فرهنگی در سطح بوستان‌های شهر تبریز، تاثیرگذار و ارزشمند است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تقدیر از حضور پررنگ و تعیین‌کننده شهرداری تبریز در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی سطح شهر گفت: اقدامات فرهنگی در سطح بوستان‌های شهر تبریز، تاثیرگذار و ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با حضور در پارک شمس تبریزی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اجرا شده در این پارک بازدید کرد و گفت:اقدام فرهنگی شهرداری تبریز در پارک‌های مختلف بسیار ارزشمند و اثرگذار است و برپایی خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون و خادمان فرهنگ در هشت نقطه شهر ان‌شالله فعالیتی معنوی و تاثیرگذار است.
 
وی با تقدیر از حضور پررنگ و تعیین‌کننده شهرداری تبریز در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی سطح شهر افزود: اقدام ارزنده شهرداری تبریز در ایام رمضان و برپایی خیمه‌های معرفت، باعث شد تا بنده مشتاق باشم به صورت حضوری در این پارک حضور یابم و از نزدیک شاهد برگزاری این برنامه تاثیرگذار مذهبی و فرهنگی باشم.
 
امام جمعه  تبریز گفت: آنچه که بسیار جالب و جذاب است، حضور برادران عزیز روحانی در این برنامه است که حضور این عزیزان جذابیت و بار معنوی برنامه را 2 چندان کرده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه حضور این برادران با شیوه‌های نو و زیبا و ابتکارات جدید در جذب و جلب نوجوانان و نونهالان بسیار اثرگذار است، گفت: لازم می‌دانم هم از مجموعه شهرداری تبریز، شهردار و روحانیون که در این طرح حضور دارند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.
 
گفتنی است: خیمه‌های معرفت به همت شهرداری تبریز از اول ماه مبارک رمضان در هشت نقطه از شهر برپا شده است و با توجه به استقبال بسیار خوبی که شهروندان از این برنامه‌ها داشته‌اند، این خیمه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان نیز به فعالیت ادامه خواهند داد.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار