رشت؛

ارسال بیش از 300 طرح و ایده به هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان

بیش از 300 طرح و ایده به هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان ارسال شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان گفت: تاکنون  ٣٠٥ طرح و ایده از ٢٥ استان کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

نگار نادری افزود: امسال شرکت در بخش مسابقه دو مرحله ای شده است ابتدا طرح و ایده هنرمندان به دبیرخانه ارسال، سپس طرح های برگزیده توسط بازخوان ها بررسی و داوری شده و در تاریخ ٢٧ خرداد نتایج اعلام می گردد و هنرمندان برگزیده در مرحله طرح و ایده فرصت دارند تا هفته اول مرداد لوح فشرده کارها را به جشنواره ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان اظهار داشت:در مرحله دوم، داوران بازبین پس از بررسی لوح فشرده، نمایش های مناسب هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند را انتخاب و برگزیدگان در جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان تصریح کرد: به علت استقبال از نمایش های کودک در سال گذشته، در این دوره، بخش ویژه کودک و نوجوان به جشنواره اضافه شده است که در این بخش هنرمندان می توانند ٤ حلقه لوح فشرده نمایش های خیابانی مناسب کودکان و نوجوانان را به دبیرخانه ارسال دارند.
 
 
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.