ترامپ یک وکیل کارکشته دیگر را برای تبرئه کردن خود استخدام کرد

«دونالد ترامپ» برای پشت‌سر گذاشتن پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، یک وکیل جدید را به تیم حقوقی خود اضافه کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، یک وکیل کهنه‌کار اهل واشنگتن را به تیم حقوقی خود اضافه کرد تا بتواند با خیالی آسوده‌تر روند تحقیقات «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده ارتباط میان روسیه و کمپین انتخاباتی او را پشت‌سر بگذارد.

«جان دود»، وکیل کارکشته‌ای در پرونده جرائم یقه سفید‌ها و بازپرسی‌های آنها است. جرم یقه سفیدها در اصطلاح حقوقی دلالت بر سوءاستفاده افراد بلندپایه از موقعیت و مقام خود دارد که بیشتر با جرایم مالی مرتبط است. 

ریاست تیم وکلای ترامپ را «مارک کازویتس» از نیویورک برعهده دارد. «مارک کورالو»، سخنگوی تیم قضایی ترامپ، با تایید این خبر اعلام کرد رئیس جمهور آمریکا قصد دارد یک وکیل دیگر را نیز که در واشنگتن پرونده‌های زیادی را در ارتباط با جرایم یقه سفیدها در دست داشته است، به تیم خود اضافه کند.

جان دود 76 ساله در پرونده اتهام 5 سناتور ارشد آمریکا به فساد مالی و سوءاستفاده از قدرت، وکیل «جان مک‌کین»، سناتور جمهوری‌خواه، بود. این پرونده به دهه 89 و 90 میلادی مربوط می‌شود و جان دود توانست مک‌کین را از اتهام وارده تبرئه کند. 

درحالیکه مولر در حال پیگیری پرونده ارتباط میان روسیه و کمپین انتخاباتی ترامپ است، مقامات مسکو چنین ارتباطی را تکذیب می‌کنند. ترامپ برای متوقف کردن تحقیقات در این باره، «جیمز کومی»، رئیس اف‌بی‌آی، را نیز از کار اخراج کرد؛ اما تحقیقات درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار