سقف قراردادهای لیگ برتر سوراخ شد؛

آقای مدیر عامل و صدور چِک با یک قطار صفر

تیم فوتبال استقلال با مبلغی که بابت دریافت رضایت نامه انتقال داریوش شجاعیان به استقلال پرداخت کرد، رکورد نقل و انتقالات داخلی را شکست.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال تهران تا کنون موفق شده گزینه های مورد نظر منصوریان را در فصل نقل و انتقالات جذب کند. 

البته با توجه به اینکه هنوز وضعیت تغییرات هیئت مدیره مشخص نشده است، این مدیر رقم قرارداد های منعقد شده در باشگاه را با وزیر ورزش و جوانان هماهنگ می کند.

اما در این میان استقلالی‌ها برای گرفتن رضایت‌نامه شجاعیان از گسترش فولاد باید یک میلیارد و نیم بدهند و به طور حتم نزدیک به یک میلیارد هم مبلغ رقم قرارداد شجاعیان با استقلال خواهد بود. 

در واقع جذب شجاعیان برای استقلالی‌ها هزینه‌ای بالغ بر دو و نیم میلیارد تومان خواهد داشت که این رقم در دوران مدریت افتخاری هزینه ای بالا به حساب می آید.

مدیران استقلال که فصل گذشته نیز اسیر رقابت شدند در فصل جدید لیگ هفدهم نیز بار دیگر  اسیر فضاسازی بازیکنان شدند که در نهایت این رقابت باعث شد رقم قرارداد سنگینی برای آبی ها رقم بخورد.

استقلالی ها تا کنون در نقل و انتقالات آن طور که باید برنده نبودند و با این قرارداد سنگین به نوعی خود را در بد موقعیتی قرار دادند تا صدای اعتراض هواداران بلند نشود، در غیر این صورت هیچ مدیری از باشگاه های لیگ برتری حاضر به انجام این کار نیست.

بدون شک مدیر عامل باشگاه استقلال که این روز ها بدون مشورت هیئت مدیره حاضر به عقد قرارداد با بازیکنان شده در فردایی نزدیک باید جوابگوی بستن قرارداد های گران قیمت باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۰۳ ۲۸ خرداد ۱۳۹۶
دوست داریم میتونیم خرج میکنیم میتونید بسم الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
آقا دو ونیم میلیارد خیلی زیاده هاااااا وزارت ورزش ورود کنه این همه ریخت و پاش چه مفهومی داره من با بازیکن کاری ندارم ولی هرچی هم باشه دیگه یه حدی داره
Iran (Islamic Republic of)
امین زارع
۱۵:۳۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
با سلام
مگه این فوتبالیستها چه گلی به فوتبال ما میزنن چه خبره چیکار میکنن مگه
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۴:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
همچین صحبت از میلیارد می کنند توی قرداد فوتبالیستها که انگار این مبالغ براشون مثل پول خورد می مونه . من کارمند برا حقوقم که یک و نیم میلیون تومان است اینطوری صحبت نمیکنم که این آقایان برای چند میلیارد صحبت می کنند . فقط بدانند که آخرتی هم هست و روز جواب پس دادن به ما مردم هم هست آقایون مسئولین .
Canada
محمد
۱۳:۵۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
حالا این عقل نداره وزیر چی؟؟؟؟؟؟؟ چخبره آخه دو و نیم میلیارد زیاده انصافا
آخرین اخبار