کرمانشاه؛

استفاده از اندیشمندان بومی برای توسعه استان کرمانشاه

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه گفت:نتیجه نامطلوب برخی پروژه های در حال اجرا این است که از ظرفیت اندیشمندان بومی و محلی بکارگرفته نشده‌اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمد ابراهیم اعلمی آل آقا رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار داشت: دانشگاه با ظرفیت اندیشه سازی و تولید فکر در خدمت جامعه است ما در بحث توسعه نیاز به اجماع فکر دغدغه مندان امر توسعه داریم.
 
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه بیان داشت: در گذشته در شرایطی دانشجوی دکترا می گرفتیم و بورس می کردیم که کار تحقیقاتی جهت دار به آنها واگذار می کردیم و آنها را در جایی استخدام می کردیم.
 
وی خاطر نشان کرد: امروز بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو را با مسائلی درگیر کردیم که در ارتباط با مسائل کاربردی و آکادمیک کشور نیست.
 
اعلم آل آقا گفت: این ظرفیت ۱۰۰ هزار پروژه تحصیلات تکمیلی که هر کدام یک پروژه دکترا است و هر یک از انها می تواند مشکل اساسی وشور را حل کند متاسفانه امروز درست بکار گیری نمی شوند و هدر رفت منابع را در کشور بوجود می آورد و هیچ کس هم در این زمینه پاسخگو نیست.
 
رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دلسوزی ها و پای کار بودن‌ها در مجموعه هایی با مدیریت افراد بومی بسیار بیشتر از جاهایی است که مدیریت ها در دست افراد غیر بومی قرار دارد.
 
اعلمی آقا در پایان اعلام آمادگی کرد: بسیاری از مسائل استان را در داخل دانشگاه توسط نیروهای زبده و کارآمد مورد بررسی قرار دهندو این کار بتواند در مسیر توسعه در خدمت مردم استان قرار بگیرند.
 
 
انتهای پیام/ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.