جاوید در حاشیه افتتاح ایستگاه شهید محلاتی مطرح کرد؛

افتتاح تونل آرش اسفندیاری در آینده نزدیک/ ۲۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح دور برگردان‌های بلوار ارتش

معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت:برای افتتاح ۴ فاز از پروژه بزرگ عمرانی بلوار ارتش بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا جاوید معاون فنی و عمران شهرداری تهران‌ در حاشیه افتتاح ایستگاه شهید محلاتی از خط ۳ مترو تهران که امروز(شنبه) برگزار شد؛ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با افتتاح این ایستگاه، ۴ فاز از یک پروژه بزرگ عمرانی به بهره برداری رسیده است، اظهار داشت: فاز اول این پروژه عمرانی احداث پل دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش بود.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، افزود: این پروژه شامل ۷ پل اصلی، رمپ جهتی و ۴ دوربرگردان غیر همسطح است.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: بدون شک با افتتاح دوربرگردان شرق به شرق بلوار ارتش و همچنین مسیرهای جنوب به شرق و شرق به جنوب بلوار ارتش با بزرگراه امام علی (ع) شاهد کاهش گره های ترافیکی در این محدوده خواهیم بود.

جاوید با بیان اینکه با بهره برداری از دوربرگردان ۳۶۰ متری غرب به غرب بلوار ارتش امکان حذف دور برگردان های همسطح فراهم می شود، گفت: مردم بیشتر از یک ساعت در گره‌های ترافیکی این محدوده گرفتار می شوند اما با افتتاح این پروژه شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.

وی با اشاره به احداث مسیر جنوب به شرق تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی (ع)، تصریح کرد: با توجه به توسعه بزرگراه امام علی(ع) و اتصال به جنوبی ترین نقطه تهران می‌توان شاهد تقویت ارتباطی بزرگراه ها باشیم.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران ادامه داد: برای افتتاح ۴ فاز از پروژه بزرگ عمرانی بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

جاوید با بیان اینکه تا ۴۰ روز آینده شاهد افتتاح فازهای بعدی این پروژه خواهیم بود، گفت: فازهای بعدی پل های امتداد صیاد شیرازی را به شهید اوشانی متصل می کند و تا 2 ماه آینده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل تونل آرش اسفندیار، افزود: این تونل ۲ کیلومتر مساحت دارد و شرق را به غرب و بزرگراه شهید مدرس و انتهای نیایش متصل می کند.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات عایق بندی این پروژه به صورت کامل انجام شده است، گفت: در حال حاضر شاهد پیشرفت ۸۰ درصدی این پروژه مهم هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار