مرعشی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

برگزاری نخستین دوره آموزش امدادی نمایندگان مرکز پزشکی در استان ها

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از برگزاری نخستین دوره آموزش امدادی یک روزه نمایندگان مرکز پزشکی استان ها خبر داد.

علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در رابطه با آخرین اقدامات مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر مبنی بر آموزش دهی به زوار پیش از سفر معنوی حج اظهار داشت: نخستین دوره آموزش به نمایندگان مرکز پزشکی حج در استان ها به مدت یک روز برگزار شد که به آموزش های امدادی اختصاص یافته بود.
 
وی در ادامه افزود: در این دوره یک روزه 32 نماینده مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر با آموزش های نوین امدادی و پزشکی آشنا و قرار است به مسئولان کاروان ها آموزش دهند.
 
مرعشی تصریح کرد: در آینده نزدیک دوره های آموزشی و امدادی برای مسئولان کاروان ها، پزشکان و زوار در نظر گرفته شده تا همه مسافران سرزمین وحی به منظور مواجهه با شرایط پیش بینی نشده آماده شوند.
 
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تاکنون هیچ گونه دوره خاصی برای زوار تشکیل نشده است اما مدرسانی را به نمایندگان مرکز پزشکی حج معرفی کرده‌ایم تا آموزش‌های لازم را به مسئولان کاروان ها و زوار ارایه کنند. بدون شک نوع آموزشی که به پزشکان ارایه می شود با مسئولان کاروان ها و زوار متفاوت خواهد بود و به صورت کاملا تخصصی و با همکاری سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری ( مد ) انجام می شود.
 
وی در مورد ناکافی بودن آموزش ها به حجاج نیز بیان کرد: البته باید گفت که ارایه آموزش به حجاج کافی بوده اما با توجه به اینکه حج امسال در موسم گرم کشور عربستان برگزار می‌شود باید آموزش ها بر اساس شرایط کنونی و آب و هوایی تغییر کند.
 
مرعشی یاد آور شد: امیدوارم که مرکز پزشکی حج جمعیت هلال احمر در راستای خدمت رسانی مطلوب به زوار گام های ارزنده بردارد تا زوار در سلامت کامل مناسک حج را ادا کنند و سلامت به آغوش خانواده های خود باز گردند.
 
انتهای پیام /  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار