«ترامپ» نام مورد علاقه کودکان انگلیسی در سال ۲۰۱۷!

انتشارات دانشگاه آکسفورد با بررسی داستان‌های کوتاه نوشته شده از سوی کودکان انگلیسی، به نتایج جالبی دست یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، «انتشارات دانشگاه آکسفورد» اعلام کرد: نام خانوادگی چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا یعنی «ترامپ» به عنوان نام مورد علاقه کودکان اهل انگلیس در سال 2017 انتخاب شده است. این انتشارات بیش از 131 هزار داستان کوتاه که کودکان 5 تا 13 ساله برای مسابقه سالانه «رادیو بی بی سی 2» نوشته بودند را بررسی کرد. در این مسابقه کودکان باید داستان‌هایی با حداکثر 500 کلمه بنویسند.


اما نتیجه جالبی که از تجزیه و تحلیل این داستان‌های کوتاه بدست آمد نشان داد کودکان در سال2017، 2296 بار از اسم ترامپ (trump) و حتی فعل ترامپ (Trumping, Trumped) استفاده کرده‌اند. در واقع استفاده از نام خانوادگی دونالد ترامپ در میان کودکان در مقایسه با سال 2016 بیش از 800 درصد افزایش یافته است.


در 6 سال گذشته انتشارات دانشگاه آکسفورد داستان‌های کوتاه کودکان را تجزیه و تحلیل کرده است. این نخستین سالی است که یک اسم خاص مثل «ترامپ» به شدت در داستان‌های کودکان استفاده شده است. حتی نتایج این بررسی‌ها نشان داد که در سال جاری میلادی استفاده از لغات سیاسی از جمله انتخابات، رأی، کمپین و رئیس جمهور هم در مقایسه با سال 2016، 58 درصد افزایش یافته است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار