کاپیتان تیم ملی از مردم افغانستان عذرخواهی کرد

فیصل شایسته پس از شکست تلخ افغانستان مقابل کامبوج در انتخابی جام ملت‌های آسیا در صفحه فیس بوکش از مردم معذرت خواهی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان،  فیصل شایسته کاپیتان تیم ملی فوتبال کشور پس از شکست تلخ افغانستان مقابل کامبوج در انتخابی جام ملت های آسیا سرانجام در صفحه فیس بوکش از مردم معذرت خواهی کرد.

متن فیصل شایسته در صفحه فیس بوکش

به نمایندگی از تیم ملی میخواهم بابت باخت در مقابل کمبودیا از تمام ملت معذرت خواهی کنم. برای اولین بار در بازی ملی ام احساس میکنم مردم ام را نا امید کرده ایم. ما مسئولیت آن را می پذیریم و نهایت سعی مان را می کنیم تا جبران کنیم. می خواهم به آنعده کسانی که خودشان را طرفدار تیم ملی می پندارند و یا آنعده کسانی که به خود عنوان خبرنگار، حامی و یا دوستدار تیم ملی می دهند؛ اما از سویی در مورد فساد حرف می زنند و الفاظی چون "افغانهای آلمانی" یا "افغانهای سوئدی" را استفاده می کنند و تلاش دارند در درون تیم ملی گروه هایی را تشکیل دهند بویژه پس از این باخت؛ باید بگویم اگر در زمان باخت مان ما را حمایت نمی توانید، در زمان برد؛ ما را حمایت نکنید." همه ی ما متعلق به افغانستان هستیم، مهم نیست فعلا ساکن چه کشوری هستیم.

تضمین میکنم اگر تلاش کنیم، همانند یک ملت متحد باشیم و حمایت کامل شما ملت عزتمند را داشته باشیم، ما هنوز هم شانس صد در صدی برای راه یافتن به جام ملت های آسیا را داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار