اردبیل میزبان همایش علمی و اجرایی اتحادیه دانشگاه‌های آسیای میانه

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: نخستین همایش علمی و اجرایی اتحادیه دانشگاه‌های آسیای میانه در آبان‌ماه امسال در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در دهمین نشست استاندار با اساتید دانشگاه‌های اردبیل اظهار داشت: نخستین همایش علمی و اجرایی اتحادیه دانشگاه‌های آسیای میانه در آبان‌ماه امسال در اردبیل برگزار خواهد شد که این امر ظرفیت خوب برای استان به شمار می‌رود.

وی افزود: در کنار این همایش، نشست بین المللی‌سازی آموزش عالی نیز برگزار خواهد شد که زبان فارسی نیز  به مجموعه زبان‌های رسمی این اتحادیه افزوده شده است.

صادقی با بیان اینکه سال 97 چهلمین سال تاسیس دانشگاه محقق اردبیلی است، تصریح کرد: به همین مناسبت سال آینده سال برگزاری مراسمات، جشن‌‌ها، کنگره‌‌ها و همایش‌های مختلف در دانشگاه محقق اردبیلی خواهد بود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه، دانشگاه بالغی است  چراکه دارای 29 نفر استاد تمام و بیش از 100 نفر دانشیار است، گفت: این نکته نیز قابل توجه است که امتیاز اساتید در هنگام ارتقا، خیلی بیشتر از کف امتیازات برای ارتقا هستند.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.