هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نمایندگان کشورهای خارجی برای بازدید از کانون‌ ریزگردها به خوزستان سفر می‌کنند

معاون عمرانی استاندار خوزستان از بازدید نمایندگان کشورهای خارجی از کانون ریزگردهای خوزستان خبر داد.

نمایندگان کشورهای خارجی برای بازدید از کانون‌ ریزگردها به خوزستان سفر می‌کنندفرامند هاشمی‌زاده معاون عمرانی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بازدید 100 نماینده کشور خارجی از کانون ریزگردهای خوزستان اظهار داشت: در سال گذشته دو سمینار بین‌المللی در مسئله تالاب‌ها و آب‌های روان برگزار شد.

وی افزود: روز گذشته نیز سمیناری برای بیابان زدایی و نحوه مبارزه با ریزگردهای استان خوزستان برگزار شد، بر این اساس سه سازمان در سطح استان سه سمینار را به منظور کنترل کانون‌های ریزگرد و مسائل آب و تالاب برگزار کردند.

هاشمی‌زاده ادامه داد: موضوع نحوه کنترل ریزگرد‌ها ابعاد ملی و بین‌المللی پیدا کرده و علاقمندان زیادی برای بازدید از کانون ریزگردها به خوزستان سفر می‌کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: تعداد بازدیدکنندگان خارجی مشخص نیست اما به هر حال با حضور آن‌ها در خوزستان تجارب ایران و کشورهای مختلف در مسئله ریزگردها مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود درباره قطعی برق شهر اهواز تصریح کرد: زمانی که دمای هوا افزایش پیدا می‌کند فشار زیادی به تأسیسات برق وارد می‌شود لذا برای جلوگیری از این اتفاق و کاهش بار، تعطیلات ادارات را در دستور کار قرار داده‌ایم براین اساس مقرر شد در برخی شهر‌ها ساعت کاری ادارات در ساعت 13 به پایان برسد. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار