شیراز؛

شرکت 106 کاندیدا در انتخابات نظام پزشکی شیراز

106 نفر کاندیدای حضور در انتخابات هیئت رئیسه نظام پزشکی شیراز شدند.

شرکت 106 کاندیدا در انتخابات نظام پزشکی شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر بصیر هاشمی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی شیراز با اشاره به شرکت 106 نفر کاندیدای حضور در انتخابات هیئت رئیسه نظام پزشکی شیراز گفت: تاکنون 12 هزار نفر عضو نظام پزشکی شیراز شده اند که می توانند به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

وی بیان کرد: 106 نفر برای حضور در انتخابات کاندیدا شدند که در مقایسه با دور قبل این آمار افزایش داشته که از این تعداد 64 نفر پزشک،11 نفر دندان پزشک، 12نفر دارو ساز، 6 نفر علوم آزمایشگاهی، 4 نفر ماما و ۹ نفر نیز افراد دارای پروانه هستند.

هاشمی ادامه داد: طبق قانون در شهرهای بالای ۵۰۰ نفر ۱۷ نفر به عنوان هیئت مدیره نظام پزشکی انتخاب می شوند که این انتخابات هر 4 سال یک بار انجام می شود.


رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی شیراز اضافه کرد: هیئت نظارت و هیئت اجرایی انتخابات تشکیل شده و امروز مراحل تائید صلاحیت ها در حال انجام است که استعلامات لازم دریافت می شود.


هاشمی اظهار کرد: انتخابات ۳۰ تیر ماه امسال انجام و کاندیداها نیز حدود یک هفته تا ۱۰ روز برای تبلیغات زمان دارند که تبلیغات زودهنگام کاندیداها در تائید صلاحیت آنها تاثیرگذار است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار