مهمترین اخبار گروه اجتماعی امروز 29 خرداد ماه؛

معاینه فنی وسایل نقلیه دوگانه سوز از تیرماه اجباری می‌شود/ تصمیمی برای انتخاب شهردار آینده تهران نگرفته ایم

پربازدیدترین و پربحث ترین اخبار سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصمیمی برای انتخاب شهردار آینده تهران نگرفته ایم، مددجویان ستاددیه بدهی خرد ندارند، ارایه خدمات بهزیستی به 30 سکونتگاه غیر رسمی از ابتدای تیر ماه، معاینه فنی وسایل نقلیه دوگانه سوز از تیرماه اجباری می‌شود و غیره از مهمترین و پر بازدیدترین بحث‌های روز دوشنبه(بیست و نهم خردادماه) در حوزه اجتماعی بود.


در ادامه مهمترین اخبار بیست و نهم خردادماه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

کسانی که با دشمن همکاری می‌کنند محارب یا مفسد فی الارضند/ نیرو‌های امنیتی همه ابعاد نفوذ را تحت نظر داشته باشند/ روز قدس نماد مظلومیت یک ملت است

رئیس قوه قضاییه گفت: نیرو‌های امنیتی، وزارت اطلاعات و سپاه باید توجه داشته باشند که چه کسانی از داخل به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند.

 

تصمیمی برای انتخاب شهردار آینده تهران نگرفته ایم

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران برای انتخاب شهردار هنوز تصمیمی نگرفته اند.

 

بیلبوردهای متحرک شهر؛چالش مدرن پایتخت نشینان

تبلیغ پر زرق و برق روی بدنه و شیشه‌ اتوبوس‌ها ذهن را درگیر می‌کند از این رو هم برای رانندگان خطرناک است و هم برای عابران پیاده؛ چرا که منجر به تصادف می شود.

 

تیراندازی به لنج صیادان ایرانی خلاف مقررات بین المللی بود

دادستان عمومی و انقلاب بوشهر گفت:تیراندازی عوامل مرزبانی عربستان به سمت قایق صیادان ایرانی خلاف عرف،مقررات بین المللی و حسن همجواری دو کشور است.

 

مددجویان ستاددیه بدهی خرد ندارند

مدیرعامل ستاددیه کشور با اشاره به اینکه میانگین بدهی مددجویان این نهاد مردمی رقمی معادل ۲۰۰ میلیون ریال است، گفت: در حال حاضر محکومِ غیرعمد واجد شرایطی با بدهی خُرد در زندان وجود ندارد.

 

معاینه فنی وسایل نقلیه دوگانه سوز از تیرماه اجباری می‌شود

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از اول تیرماه داشتن معاینه فنی برای وسایل نقلیه دو گانه سوز اجباری است.

 

تمهیدات ويژه شركت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت روز جهانی قدس

 

شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از خدمت رسانی ویژه این شرکت به شهروندان تهرانی در روز جهانی قدس خبر داد.

 

تدوین سیاست رفاهی هدفمند برای از بین بردن فقر مطلق در کشور

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: باید با تدوین و اجرای سیاست‌های رفاهی هدفمند، همه با هم به سوی از بین بردن فقر مطلق در کشور پیش برویم.

 

ارایه خدمات بهزیستی به 30 سکونتگاه غیر رسمی از ابتدای تیر ماه

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: سازمان بهزیستی به سکونتگاه های غیررسمی و معلولان از ابتدای تیرماه خدمات ویژه‌ای ارایه می دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار