قزوین؛

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی با ادارت

دانشگاه جامع علمی کابردی با سه دستگاه اجرایی استان و یک شرکت تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بر اساس این تفاهم نامه که به امضای امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و مسولان دستگاههای اجرایی فنی و حرفه ایی ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، حفاظت محیط زیست و شهرک های صنعتی رسید ، مسولان این ادارت نیروها و کارکنانشان را برای آموزش به این دانشگاه معرفی میکنند و این دانشگاه نیز موظف است ضمن شناسایی نیازهای دستگاهای اجرایی و آموزش آنها در صورت نیاز دوره های لازم را طراحی کند.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علمی کاربردی با ادارت

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در این مراسم گفت : برای تامین نیروهای مهارتی استانها و مراکز اجرایی و صنعتی این تفاهم نامه در 5 استان دیگر کشور هم به امضا رسیده است .

محمد حسین امید افزود : این دانشگاه بسته به نیاز استانها نیروهای مختلف را در زمینه های صنعت ، کشاورزی ، خدمات و فرهنگ و هنر آموزش می دهد و به آنها مهارت می آموزد.

وی اضافه کرد: برای بازگشت به رسالت اصلی مان در دانشگاه های جامع علمی کاربردی ، مکلف به ارتباط دوسویه با ارگان ها و دستگاه ها برای افزایش مهارت در دانشجویان و شغل یابی در عرصه های مختلف برای آنها هستیم.

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار هم در این نشست گفت : دانشگاه های جامع علمی کاربردی در کنار حوزه های صنعتی ، سهم ویژه ای در پیشبرد اهداف اقتصادی و صنعتی استان دارند.

شاهرخی افزود: برای توسعه ی همه جانبه ی کشور باید نیروهای ماهر و متخصص آموزش داد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.