ساماندهی 200 گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بوشهر

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: تا کنون ۲۰۰ گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان بوشهر ساماندهی شده است.

ساماندهی 200 گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ دوم پاسدار عبدالرضا دشتی صبح سه‌شنبه در گردهمایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره)، گفت: در حادثه تروریستی تهران نیروهای امنیتی و نظامی به موقع وارد صحنه شدند و توانستند نقشه های شوم دشمن را خنثی کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران روز گذشته با پرتاب موشک که توسط سپاه پاسداران ساخته شده بود منطقه داعش نشین و قرارگاه اصلی داعش در سوریه هدف قرار داد و بار دیگر غیرت و غرور و عظت ملیت ایران در جهان به نمایش گذاشت.

دشتی با توجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضروریت جامعه است، اظهار کرد: تا کنون ۲۰۰ گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان بوشهر ساماندهی شده است و برنامه هایی برای فعالیت آنها در جامعه برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه بوشهر افزود: باید با همکاری و کمک همه کسانی که متولی هستند اقدام انقلابی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شود تا شاهد حرکت بزرگی در جامعه باشیم و اثر آن را فقط با حرکت انقلابی خواهیم دید.

وی با توجه به اینکه آتش به اختیار نه اینکه در جامعه آشوب ایجاد کنیم، بیان کرد: باید در مسائل فرهنگی که مسئولین متوجه موضوعی نیستند یا اینکه بی توجه نسبت به موضوعی هستند با بصیرت و به موقع عمل کنیم.

گردهمایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر با حضور فرمانده انتظامی استان بوشهر، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرمانده ناحیه بوشهر، جمعی از طلایه داران امر به معروف برادر و خواهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.