طی نشست خبری بسیج رسانه عنوان شد:

یگانه نوبخت: نصب تابلوی روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی در روز قدس/ 100 گردان 20 هزار نفری"الی بیت‌المقدس" در راهپیمایی امسال شرکت می‌کنند

مسئول کمیته فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) گفت: صهیونیست‌ها هدف انحراف از مسئله آرمان فلسطین را از طریق ایجاد جنگ‌های نیابتی در عراق، سوریه و یمن دنبال کرده‌اند.

نصب تابلوی روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی در روز قدس/ حضور 20 هزار نفری 100 گردان الی بیت‌المقدس در راهپیماییبه گزارش خبرنگار حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روح الله یگانه نوبخت در نشست خبری بسیج رسانه که صبح امروز به مناسبت برگزاری روز جهانی قدس برگزار شد با اشاره به نوید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید گفت: با توجه به اینکه چند سالی از این نوید گذشته با احتساب روزهای کم شده همزمان با روز قدس،‌ تابلویی در میدان فلسطین نصب خواهد شد که این تابلو روزشمار روزهای باقیمانده از نابودی رژیم صهیونیستی است.

مسئول کمیته فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) تصریح کرد: نابودی رژیم اسرائیلی ممکن است خیلی زودتر از زمان پیش‌بینی شده هم رقم بخورد ولی قطعا از روزی که مقام معظم رهبری نوید دادند بیشتر از 25 سال نخواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه روز قدس صرفا برای فلسطین نیست و روز اسلام است، اظهار داشت: این روز بیش از آنکه روز حمایت از مردم فلسطین باشد، نشانه صف‌بندی بین خیمه حق و باطل است و موضوع آن تنها مبارزه با رژیم صهیونیستی نیست بلکه مبارزه با استکبار جهانی است.

یگانه نوبخت با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته به دنبال انحراف مسئله آرمان فلسطین بوده گفت: آنها این هدف را از طریق ایجاد جنگ‌های نیابتی در عراق، سوریه و یمن دنبال کرده‌اند.

مسئول کمیته فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) جبهه مقاومت اسلامی را مصداق وعده الهی برای مبارزه با بنی اسرائیل برشمرد و تاکید کرد: بر همین اساس امسال شعار ما عبارت "وعده الهی قطعی است؛ محو صهیونیست بین‌المللی" است.

وی افزود: پیامد روز قدس پشتوانه امنیت کشور است، زیرا که دستاورد انقلاب اسلامی بوده و نمایش وحدت آحاد ملت در برابر جبهه ظالمین را درپی دارد.

یگانه نوبخت در خصوص برنامه‌های امروز گفت: اولین برنامه راه‌اندازی دبیرخانه جهانی محو صهیونیست بین‌المللی است و ما بر این اساس محو اسرائیل را فراتر از یک روز می‌بریم و به همه روزهای سال تسری می‌دهیم.

مسئول کمیته فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی همواره برای تمام روزهای زندگی ما برنامه‌ریزی می‌کند، تاکید کرد: ما هم نباید تنها به روز قدس اکتفا کنیم و باید برنامه‌های مبارزه با صهیونیست‌ها را در تمامی ایام سال فعال کنیم.

یگانه نوبخت ادامه داد: برنامه دیگر، همایش "الی بیت‌المقدس" و محو صهیونیسم بین‌الملل است که طی امروز، فردا و پنج ‌شنبه با حضور گردان‌های الی بیت‌المقدس انجام می‌شود.

وی برنامه بعدی را فراخوان تولیدات فرهنگی، سیاسی، هنری و اجتماعی بسیج برای محو صهیونیسم جهانی برشمرد و بیان داشت: این برنامه‌ها در قالب شعر، فیلم کوتاه، مستند و کاریکاتور صورت خواهد گرفت.

مسئول کمیته فرهنگی سپاه محمد رسول الله(ص) در خصوص جوایز این فراخوان گفت: قرار نیست در این دوره هدایایی مانند سکه و نظایر آنها داده شود بلکه هدایای متنوع‌تری به برندگان تقدیم خواهد شد.

در ادامه این نشست سرهنگ معنوی مسئول عملیات سپاه محمد (ص) با تاکید بر اینکه باید آرمان‌های نابودی اسرائیل دنبال شود گفت: امسال به مناسبت روز قدس گردان‌های الی بیت‌المقدس به صورت سازماندهی شده و منسجم در برنامه روز قدس حضور پیدا خواهند کرد و از پل کالج تا میدان انقلاب راهپیمایی می‌کنند.

وی افزود: این گردان‌ها شامل 100 گردان الی بیت‌المقدس است که در مجموع 20 هزار نفر را شامل می‌شود و ما امیدواریم این گردان‌ها روزی رژه خود را در سرزمین بیت‌المقدس برگزار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار