حدادی از حضور در مسابقات جهانی دو و میدانی انصراف داد

سخنگوی سازمان تیم های ملی دو و میدانی از انصراف احسان حدادی برای حضور در رقابت های جهانی دو و میدانی لندن به دلیل نرسیدن به آمادگی لازم خبر داد.

حدادی از حضور در مسابقات جهانی دو و میدانی انصراف دادبه گزارش خبرنگار پایه و آبی  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،احسان حدادی پرتابگر دیسک کشورمان که پس از عمل جراحی تاکنون به شرایط آرمانی لازم نرسیده قصد دارد پس از حضور در رقابت های آسیایی اودیشا هندوستان برای مدتی استراحت کند و به این ترتیب مسابقات جهانی 2017ل ندن را از دست می دهد.

حدادی که از دوران اوج خود فاصله زیادی گرفته به احتمال فراوان نمی تواند با حریفان جهانی رقابت نزدیکی داشته باشد و تصمیم دارد انرژی خود را برای لیگ جهانی الماس و بازی های آسیایی 2018جاکارتا حفظ کند.

تیمور غیاثی رئیس سازمان تیم های ملی دو و میدانی ایران درمورد کناره گیری حدادی از مسابقات جهانی لندن اظهار داشت: همان گونه که می دانید حدادی در بازی های کشورهای اسلامی نتوانست کیفیت مطلوبی را ارائه دهد و در نهایت با عملکردی ضعیف پس از ورزشکاری عراقی در رتبه دوم ایستاد. حدادی فعلا تمام تمرکز خود را روی کسب مدالی خوشرنگ در مسابقات آسیایی معطوف کرده و تمرینات آماده سازی را زیر نظر حسین توکلی در اردوی بلاروس پیگیری می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نایب قهرمان المپیک لندن قصد دارد پس از بازی های آسیایی برای مدتی استراحت کند و با آمادگی کامل راهی رقابت های لیگ الماس و بازی های آسیایی 2018جاکارتا شود، بدین ترتیب او در مسابقات جهانی لندن شرکت نمی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاظم صحابی فرد
۲۳:۱۷ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
برای مسابقات جهانی لندن 2017 باید ورودی مسابقات رو کسب کنند .
احسان حدادی هنوز ورودی رو کسب نکرده که بخواهد انصراف دهد. یاد این ضرب المثل معروف افتادم که : گربه دستش به گوشت نمی رسه میگه ....
آخرین اخبار