سردار کاکاوند فرمانده انتظامی استان گفت: هر کجا که پلیس موفق بوده یقینا همراهی و مشارکت مردم در آن امر دخیل بوده است.

 سردار کاکاوندفرمانده انتظامی استان درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان اینکه برای ایجاد یک امنیت پایدار نیازمند تعامل و همکاری مردم هستیم خاطرنشان کرد: هر کجا که پلیس موفق بوده یقینا همراهی و مشارکت مردم در آن امر دخیل بوده است.

سردار کاکاوند در جلسه شور ستادی پلیس این استان که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان یزد برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید دکتر مصطفی چمران خاطرنشان کرد: حضور مستمر کارکنان پلیس در سطح جامعه و برقراری نظم و امنیت شهروندان در ماه مبارک رمضان کاهش جرایم در استان را در پی داشته است.

ویبا تاکید بر آمادگی کامل پلیس استان برای برقراری امنیت مراسم روز جهانی قدس و عید سعیدفطر افزود: وظیفه ما ایجاد و حفظ امنیت و آرامش مردم است؛ پس باید تلاش کنیم آنچه که در این حوزه مدنظر و خواسته مردم است به خوبی انجام شود.

کاکاوند با بیان اینکه برای ایجاد یک امنیت پایدار نیازمند تعامل و همکاری مردم هستیم خاطرنشان کرد: هر کجا که پلیس موفق بوده یقینا همراهی و مشارکت مردم در آن امر دخیل بوده است.

این مقام ارشد پلیس در ادامه پیشگیری اجتماعی و آموزش همگانی را در جلوگیری از بروز جرایم بسیار موثر دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های دیگر ادارات و نهادهای مرتبط در امر امنیت و مهمتر از آن استفاده از مشارکت مردمی در ارتقاء امنیت اجتماعی تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: باید با برنامه ریزی و اقدامات مناسب، تعامل و همکاری مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی با پلیس به سمت امنیت پایداری که در شان مردم دارالعباده یزد است پیش برویم.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم استان یزد با پلیس؛ از مردم خواست که هرگونه نیازهای پلیسی و موارد مشکوک را به پلیس 110 گزارش کنند.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.