کرمان؛

كشف و توقيف بيش از چهارده هزار آمپول هروئين مايع در کرمان

دادستان استان کرمان از كشف و توقيف بيش از چهارده هزار آمپول هروئين مايع ساخت كشور پاكستان قبل از ورود به استان كرمان خبر داد.

كشف و توقيف بيش از چهارده هزار آمپول هروئين مايع در کرمان  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از كشف و توقيف بيش از چهارده هزار آمپول هروئين مايع ساخت كشور پاكستان قبل از ورود به استان كرمان خبر داد وافزود:دو نفر از اعضای این باند بین المللی مواد مخدر در کرمان دستگیر شده اند.

دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با ارزيابي اخبار ارسالي به پليس مبني بر اينكه قاچاقچيان مواد مخدر قصد ورود محموله بزرگ آمپول هاي حاوي مواد مخدر از كشور پاكستان به داخل كشور را دارند و مقابله با اين اقدام مجرمانه در دستور كار دادستانی و مامورين انتظامي قرار گرفت.

این مقام قضائی اعلام کرد:ماموران پس از طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقيب و مراقبت موفق گرديدند كاميون حامل محوله مذكور را در ورودی شهرستان ريگان در شرق استان كرمان متوقف و از جاسازي داخل خودرو تعداد 14هزار و300 آمپول تمجيزك معروف به هروئين مايع كشف و توقيف نمائيد.

سالاري با بیان اینکه نتيجه تحقيقات اولیه بيانگر آن است كه هدف قاچاقچيان توزيع آمپول ها در داخل كشور بوده است،افزود: در اين رابطه دو نفر متهم حامل مواد مخدر دستگير و تحقيق از آنان جهت شناسايي ساير عوامل ارتكاب جرم ادامه دارد.

 

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار