باشگاه فرهنگی؛

همراه با فرهنگ و هنر در روز جهانی قدس/ از اکسیدان تا سفر به دهه 60 ایران

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام هفته، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار به دست آوریم.

همراهی فرهنگ و هنر همپای روز جهانی قدس/ از اکسیدان تا سفر به دهه 60 ایرانبه گزارش خبرنگار  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام هفته و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم.
 
به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌مان را فارغ از مسائل روزمره کند.

 

* سینمایی آخر هفته

 
«اکسیدان» تازه‌ترین اثر سینمایی حامد محمدی گزینه مناسبی است تا پایان این هفته را همراه با خانواده به تماشا بنشینیم.  جواد عزتی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، رضا بهبودی، لیندا کیانی، علی استادی ترکیب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.


همچنین در خلاصه داستان «اکسیدان» آمده است: اصلان اگر می‌دانست گرفتن ویزا این همه دردسر دارد، هرگز عاشق نمی‌شد.

 
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:
 
نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، صداگذار: بهمن اردلان، صدابردار: سعید بجنوردی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی صابری، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، تدوین: حسن ایوبی، مدیر تولید: مجید کریمی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، منشی صحنه: فاطمه سادات سیدی، جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار، مدیر تدارکات: احمد عطایی، عکاس: مهدی دلخواسته، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیر خان، مشاور رسانه‌ای: بهناز شیربانی، تهیه کننده: منوچهر محمدی، پخش: رسانه فیلمسازان.

 

* تئاتر آخر هفته

 
نمایش «پروژه مفیستو»، نوشته آرین منوشکین و کارگردانی مسعود دلخواه، به عنوان بزرگترین پروژه تئاتر دانشجویی سال ۱۳۹۶ از ۸ تیر ماه، هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.
 

این اثر نمایشی به نویسندگی «آرین منوشکین» و با بازی مرتضی اسماعیل‌کاشی، محمدرضا علی‌اکبری، پریسا رضایی، ژیلا آل رشاد، پوریا سلطان‌زاده، امیرحسین سرداریان، هادی آقابزرگی، افسون دلخواه، فاطیما یثربی، محبوبه تفضلی، راحیل روحانی زاده، فرزانه زینتی، هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه در سالن بزرگ مولوی اجرا می‌شود.

 

* فیلم تلویزیونی آخر هفته

 
فیلم تلویزیونی «امکان مینا» به کارگردانی «کمال تبریزی»، جمعه ۲ تیرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


در خلاصه داستان فیلم با بازی میلاد کی‌مرام و مینا ساداتی خواهید دید:
 
زن و شوهری به‌نام مهران و مینا در روز‌های موشک باران تهران در دهه ۶۰ زندگی مشترک ساده و عاشقانه خود را آغاز می‌کنند. مهران خبرنگار است و در یک روزنامه پرتیراژ کار می‌کند. او در جریان اخبار سیاسی و اوضاع جنگ قرار دارد. مینا دور از چشم شوهرش به سازمان مجاهدین پیوسته است! او با توجه به شغل شوهرش اخبار و اطلاعات به‌روزی از اوضاع کشور دارد و آن را در اختیار سازمان مجاهدین قرار می‌دهد. یک‌روز پس از آژیر قرمز مهران متوجه می‌شود که بمب به جایی در حوالی محل کار مینا برخورد کرده است و خود را سراسیمه به آنجا می‌رساند، اما متوجه می‌شود که مینا مدتی است که سرکار نمی‌رود.

 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار