پیروانی:کی روش بازیکنان ما را به اسم کوچک می شناسد/مهم نیست که بخواهند مرا از فوتبال حذف کنند

سرمربی تیم ملی امید گفت: کی روش شناخت کاملی از جوانان دارد به طوری که تعدادی از بازیکنان را به اسم کوچک می شناسد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان در گفت و گو با رادیو ورزش درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: در ابتدای هفته جلسه ای با کی روش داشتیم. در این جلسه اهداف و برنامه ریزی های خوبی برای تیم جوانان شد ضمن این که کی روش مقایسه ای میان فوتبال ایران و پرتغال داشت و طرح های B و C نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی درباره نتیجه این جلسات اظهار داشت: کی روش پیشنهاد داد که برای مسابقات مقدماتی آسیا همانند سال های گذشته از بازیکنان 23 سال استفاده نشود. چرا که این بازیکنان در زمان بازی های المپیک به دلیل بالا رفتن سن قادر به همراهی تیم نیستند. اما اگر از بازیکنانی استفاده شود که زیر 20 سال سن دارند همین بازیکنان می توانند تیم را در مسابقات کسب سهمیه المپیک و جام جهانی همراهی کنند در حالی که تجربه زیادی دارند و در مسابقات بیشتری حضور داشته اند.

پیروانی در پاسخ به این سوال که کی روش قبل از این گفته بود در مباحث فوتبال پایه دخالت نمی کند تصریح کرد: این مصاحبه های کی روش برای گذشته است. ما تا کنون چندین جلسه رسمی و غیر رسمی با یکدیگر داشته ایم. او با جزییات اخبار فوتبال جوانان را پیگیری می کند و شناخت کاملی از ما دارد. حتی بعضی از بازیکنان را با نام کوچک صدا می کند.

سرمربی تیم جوانان در واکنش به این سوال که آیا کی روش در انتخاب بازیکنان نقشی دارد یا خیر بیان داشت: او هیچ دخالتی در انتخاب و یا کنار گذاشتن بازیکنان ندارد. تمام این امور با نظر من انجام می شود. کی روش تنها در سیاست گذاری ها شرکت دارد.

پیروانی افزود: 5 بازیکن بزرگسال از تیم های مختلف را نیز دعوت کرده ایم که نهایتا سه نفر از آن ها با تیم اعزام می شوند. برای به وجود نیامدن چالش با باشگاه ها فدراسیون در درجه اول باید تمهیداتی داشته باشد ضمن این که لازم است تعامل خوبی با باشگاه ها داشته باشیم. البته مسابقات قهرمانی آسیا 28 تیر آغازمی شود و تداخلی با لیگ ندارد.

وی در خصوص  این مطلب که گفته می شود او حتی در صورت نتیجه نگرفتن باز هم در تیم باقی می ماند خاطر نشان کرد: هیچ کس چنین قولی به من نداده است. من در زمان جام جهانی به دلیل هجمه ها و انتقادات آب دیده شده ام. تغییر در فوتبال جوانان باید از جایی شروع می شد حالا این اتفاق در زمان من رخ داده است. ممکن است نتجیه نگیریم و برخی قصد کنند مرا از فوتبال حذف کنند اما آن چه مهم است آغاز تغییرات است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۲ تير ۱۳۹۶
زندبادکیروش بزرگ وعزیزتمدیدکنیدقردادادش
آخرین اخبار