مسئله اول/ 46

حشمتیان: مردم ایران داعش و داعشیان را سر جای خود خواهند نشاند

رییس خانه احزاب گفت: مردم ایران مبارزه با دشمن کودک کش و تفرقه افکن صهیونیسم را فراموش نکرده‌اند و داعش و داعشیان را در سراسر گیتی سرجای خودخواهند نشاند.

حشمتیان: مردم ایران داعش و داعشیان را سر جای خود خواهند نشاندحشمتیان رییس خانه احزاب ایران باحضور در راهپیمایی گردامیداشت روز قدس در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  ضمن قدردانی از حماسه مردم در سراسر کشور، که امروز نیز ثابت کردند که پشت سر امام و رهبری بوده و هستند، گفت: زمانی كه قدرتهای پوشالین جهان بر سر مال اندوزی و استثمار مردم مستضعف دنیا، فریاد ميزدند، ابر مردی ظهور کرد که برای هیچ یک از این اصوات انکر وقعی قائل نشد و بانگ دلیرانه‌اش تمامی مردم آزاده جهان را برانگیخت و شعار اعتصام به ریسمان الهی و پرهیز از تفرقه را در سراسر گیتی طنین انداز نمود.

وی افزود: سی وهشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و همه دیدند که امروز نیز همچون سالها گذشته فریاد مردم متدین و. قهرمان چنان در گوش ها پیچیده و امت اسلامی هم با لبیک به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی در این روز، ندای حمایت از مردم مظلوم فلسطین را زدند.

حشمتیان گفت: فلسطین تنها مختص به جهان اسلام نیست و آزادی خواهان و آزادگان جهان به ندای انقلاب اسلامی ایران پاسخ مثبت دادند و امروز در سراسر دنیا پرچم حمایت از فلسطین برافراشته شده است.

وي عنوان كرد: ملت خداجو و بزرگ ایران عزیز با الهام از آموزه‌های جاودان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای ولی امرمسلمین و مقام معظم رهبری، با درک شرایط حساس فعلی ایستادگی انقلابی خود را در دفاع از آرمان فلسطین نشان دادند.

حشمتیان خاطرنشان کرد: مردم ایران مبارزه با دشمن کودک کش و تفرقه افکن صهیونیسم غاصب را فراموش نکرده و همچنان یاریگر مظلوم در اقصی نقاط جهان خواهند بود و داعش و داعشیان را درسراسر گیتی سرجای خودخواهند نشاند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار