شیراز؛

اجرای 38 ویژه برنامه شاخص در دهه کرامت در فارس

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از اجرای 38 ویژه برنامه شاخص در دهه کرامت در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام احمد سلامی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس به میزبانی معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری گفت: 38 عنوان برنامه برگزیده و شاخص به همراه صدها عنوان برنامه دیگر برای اجرا در ایام دهه کرامت (سوم تا 13 مرداد) تهیه شده است.


سلامی افزود: ویزیت رایگان بیماران، جشن دهه کرامت در 10 بوستان مناطق مختلف شهرداری شیراز، پیاده روی خانوادگی عمومی، مسابقه امین ولایت از زندگینامه حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، زیارت و تجدید بیعت دسته جمعی اقشار مردمی با حضرت شاهچراغ(ع)، محفل بزرگ انس با قرآن کریم، مسابقات ورزشی استانی جام دهه کرامت و اردو های جهادی سفیران هدایت از برنامه های محوری هستند.

وی ادامه داد: بسته ای شامل جزوه برنامه های پیشنهادی، لوح فشرده حاوی صلوات خاصه حضرت شاهچراغ (ع)، زیارت نامه، بنرهای ویژه ایام دهه کرامت و زندگینامه حضرت شاهچراغ(ع) در اختیار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس گذاشته شده است تا بتوانند در این ایام از آن استفاده کنند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس بیان کرد: برنامه ها از طریق صورتجلسات به دستگاه ها ابلاغ می شود و نهاد ها نیز در ایام دهه کرامت بنر های ویژه ای را برای اطلاع رسانی در ورودی ها نصب می کنند.

گفتنی است جلسه کشوری دهه کرامت نیز 11 تیرماه در آستان مقدس شاهچراغ علیه السلام برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار