فرمانده تيپ 32 انصارالحسين(ع) استان همدان گفت: رژيم صهيونيستي ازروز جهاني قدس می ترسد.

ترس صهيونيست ها از روزقدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از همدان سردار مهدی فرجی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه همدان ودر جمع راهپیمایان روز قدس با اشاره به یاد وخاطره شهدای مدافع حرم بخصوص شهید همدانی وگرامیداشت این روز بزرگ افزود:امروز روز قدس است و همه می دانیم که نامگذاری این روز در سال 1358 از سوی امام راحل صورت گرفت که با این امر رویشی در جهان اسلام اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: راهپیمایان با حضور خود گام بزرگی در مسیر ارزش های نظام جمهوری اسلامی ایران برداشتند که شرکت در این روز حماسی مانند کار بزرگ مدافعان حرم است.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست از روز قدس هراس دارد وبه شدت می ترسد اظهار داشت: سند 2030 یک طرح اسرائیلی است که خوشبختانه رهبر معظم انقلاب با ورود به موقع  خود از اجرای آن جلوگیری کرد.

سردار فرجی با بیان اینکه بعضی  برای اجرای این سند دنبال توجیه هستند، خاطر نشان کرد: هرکس می‌خواهد ناراحت شود اما این طرح کاملا اسرائیلی است شاید در ظاهرخوب جلوه کند اما در باطن اینگونه نیست.

وی  به آخرین وضعیت جبهه‌های مقاومت اشاره کرد واظهار داشت: هر روز شاهد موفقیت های بزرگی در جبهه مقاومت هستیم، بشکلی که هم اکنون این جبهه سینه در سینه آمریکا قرار دارد و با وجود اینکه این کشور با تمام توان به منطقه آسیای میانه آمده تا به اهداف خود دست یابد اما رزمندگان شجاعانه ودلیرحرکت می کنند.

 فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: باید بدانیم که سردار همدانی در چه شرایطی در سوریه بود و در حال حاضردر چه مرحله‌ای هستیم.

این مقام مسئول ابراز کرد:  امروز آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چرا که ازبیشتر نقاط جهان برای حمایت از جریان مقاومت در سوریه حضور دارند.

وی گفت: آمریکا امروز از یک رزمنده مدافع حرم که سلاح ساده ای به همراه دارد به وحشت افتاده است تا آنجا که خود مستقیم  وارد میدان شده اما باز هم  نمی تواند موفق باشد.

حضور رزمندگان در جبهه مقاومت یک حضور کلیدی بود

فرجی اضافه کرد: حضور رزمندگان و مدافعان حرم در جبهه مقاومت بی‌نظیر است و حضور فرزندان شما در دفاع از اسلام در این جبهه، اتفاقی کلیدی و به موقع بود.

وی ادامه داد: بدنبال سخن استکباری که اگر حلب از دست رفت باید معادل آن را به دست آوریم ادامه داد: باید گفت مدافعان حرم طی ظرف هفت روز موفق به بازپس‌گیری شهرهایی از دست داعش در سوریه شدند.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: از ستاد کل به خاطر آمادگی جوانان خوب استان همدان در عرصه دفاع از جریان اسلام در سوریه قدردانی کردند، قدر این جوان‌ها را باید بدانیم.

وی با اشاره به اینکه  بیش از 50 درصد نیروهای همراه ما در جریان مقاومت ازقشرهای مردمی بودند یادآور شد: سخن از نقش بی نظیر استان همدان در پیشتازی برای  مقابله با تمام بحران‌ها خالی از لطف نیست.

سردار فرجی بیان کرد: مدافعان حرم در سوریه داوطلبانه است و باید بگویم برخلاف جوسازی که انجام می شود کسی برای پول در این عرصه حضور نیافته است، چرا که  مگر می‌شود کسی به خاطر پول جان عزیز خود را در معرض خطر قرار دهد؟

وی با اشاره به اینکه بچه‌های رزمنده در همدان جزو فاتحان حلب و نبل‌الزهرا بودند، تصریح کرد: هرجای سوریه می‌رویم از رزمندگان همدان سخن به میان می آید.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه تجربه بالای رزمندگان همدان را کمتر رزمنده‌ای دارد، اظهار داشت: به خاطر حضور با تجربه در چند ماه اخیر خوشبختانه تلفاتی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه  نحوه اعزام به سوریه سخت  ومشکل است افزود: از متقاضیان تست آمادگی جسمانی و روحی گرفته می‌شود تا مشخص شود که آیا می‌توانند در این جبهه مبارزه کنند یا خیر؟

سردار فرجی با اشاره به اینکه برخورداری از روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی بسیار اهمیت دارد، گفت: برخورداری از این روحیه امتیاز بالایی دارد و در جنگ تحمیلی نیز این روحیه را داشتیم که پیروز شدیم.

فرمانده تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای  دفاع مشکلی نداریم، اضافه کرد: ارتش رژیم صهیونیستی بی‌خاصیت شده است، داعش و النصره هم نتوانستند کاری از پیش ببرند، وقتی گروه ایرانی وارد عرصه دفاع شد فرار کردند.

این مقام مسئول مردمی شدن جبهه مقاومت راموجب  استمرار موفقیت ها دانست وادامه داد: این موضوع مهم را مدیون فکرو اندیشه سردار همدانی هستیم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.